مدیر کشاورزی و منابع طبیعی بسیج سازندگی استان البرز از آغاز اجرای مرحله دوم طرح بسیج همگام با کشاورز در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۱۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نادر صفی پور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز گفت : سازمان بسیج سازندگی با همکاری بسیج مهندسین کشاورزی استان البرز با هدف اصلاح فرایندهای کشاورزی و بالابردن سطح آگاهی کشاورزان از آخرین دستاوردهای علمی کشاورزی در قالب طرح بسیج همگام با کشاورزی آغاز نموده است.

وی هدف از این طرح را همیاری با کشاورزان در تولید عنوان کرد و گفت : از جمله اهدافی که این طرح در استان البرز اجرا می شود ، همیاری کشاورزان در بحث تولید و بهره برداری هرچه بهتر محصولات با انجام برنامه های کارشناسی شده در تمام مراحل می باشد که پیش بینی می شود بیش از5هزار ازکشاورزان فعال تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

مدیر کشاورزی و منابع طبیعی بسیج سازندگی استان البرز به جزئیات این طرح اشاره کرد و گفت : این طرح شامل برگزاری کارگاه های آموزشی-ترویجی ، تولید و توزیع بروشور و محصولات فرهنگی برای کشاورزان تحت پوشش می باشد.

وی در پایان گفت : ایجاد 60 شبکه و سرشاخه در 120 پایگاه بسیج روستایی در شهرستان های اشتهارد، ساوجبلاغ ، نظرآباد و کرج از دیگر اقداماتی است که در طرح بسیج همگام با کشاورز انجام خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها