دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شاهرود گفت: دشمن تلاش می کند با تخریب بنیان خانواده ها و ایجاد ناهنجاری ها در جامعه به اهداف شوم خود برسد و باید با افزایش بصیرت و تقویت سلاح ایمان و بینش سیاسی و دینی با جنگ نرم دشمنان مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۰۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین رجبی در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات الحدید که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری شاهرود اظهار کرد: از حیث فراوانی پرونده ها ،کاهش زمان رسیدگی با روحیه بسیجی و طرح اصلاح ذات البین و سازی تلاش شده است.

وی افزود: امروز استراتژی دشمن در جنگ نرم است که جامعه هدف را بدون درگیری و حضور فیزیکی مورد هجمه قرار می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با کمترین هزینه بیشترین آسیب و خطرناک ترین جنگ را علیه ما به راه انداختنه اند که مصدومین و کشته های این دفاع مشخص نیست.

وی تصریح کرد: در جنگ نرم سیبل و هدف دشمن عزت و شرافت انسان هاست و در این جنگ افراد بسیاری درگیر می شوند و مورد آسیب قرار می گیرند چه در خط مقدم باشند و چه در آخرین خط پدافندی و در جای امن در خانه خود همه مورد هجوم هستند.

رجبی با اشاره به کشف حجاب توسط رضا خان و تاریخچه جنگ نرم اظهار کرد: دشمن در همه حال در صدد است تا با حق و حقیقت مقابله کند و ارزش های الهی و انسانی را مورد هجمه قرار دهد تا به اهداف پلید و شوم خود در انحصار و استعمار و استثمار ملت ها دست یابد.

دادستان شاهرود با اشاره به دوره های مختلف انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما در جنگ سخت بیش از 175 هزار نفر از جوانان خود را تقدیم خاک و استقلال و عزت و شرف و اسلام کردیم.

وی با اشاره به سوال عراقیها از اسیر 14 ساله ایرانی افزود: عراقیها از نوجوان 14 ساله اسیر دست خود می پرسند که خمینی سن سربازی را پایین آورده که او در جواب می گوید امام سن عشق را پایین آروده است و این نشان از عشق به ولایت و اسلام دارد که سن و سال نمی شناسد.

رجبی با اشاره به برخی از ناهنجاری ها در جامعه عنوان کرد: دشمن تلاش می کند با تخریب بنیان خانواده ها و ایجاد ناهنجاری ها در جامعه به اهداف شوم خود برسد و باید با افزایش بصیرت و تقویت سلاح ایمان و بینش سیاسی و دینی با جنگ نرم دشمنان مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها