خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید با تآکید بر انجام برنامه های بسیج در سطح ادارات گفت: بسیج فرهنگ ناب اسلامی است و باید تلاش کنیم این فرهنگ در ادارات ما گسترده شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۹۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی احمدی در جلسه جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات الحدید و رابطین کمیته امداد امام خمینی(ره) ادارات در کانون امام خمینی(ره) شاهرود با موضوع طرح سفره های آسمانی و اطعام نیازمندان برگزار شد، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت بیان کرد: این یادواره 5 شهریور ماه برگزار خواهد شد و از اکنون کارگروه های انجام این یادواره برگزار و در حال برپایی مقدمات کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان در خصوص برنامه های قرآنی برنامه ریزی شده است و فرماندهان پایگاه ها در این خصوص اقدام به برپایی قرائت قرآن،جلسات تفسیر و احکام و سخنرانی با هماهنگی حوزه بسیج ادارات برپا کنند.

فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود با اشاره به برنامه های مختلف در سطح بسیج ادارات و پیگیری فرماندهان پایگاه ها اظهار کرد: برپایی حلقه های صالحین و ارسال گزارش، دریافت و تکثیر نشریه موعظه خوبان در سطح ادارات، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوها و افطاری در ماه مبارک رمضان پیگیری و اجرا شود.

در این جلسه شبانزاده مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود در سخنانی با اشاره تغییر نیازمندی نیازمندان جامعه گفت: رشد بی سابقه تورم و قیاس با رشد ناچیز صدقات و کمک های واگذاری به کمیته امداد نیاز به همت مردم دارد.

وی افزود: تشخیص نیازمندان و مشارکت های مردمی و صدقات و شناسایی مخاطبان و ارسال کمک ها به نیازمندان از جمله برنامه های کمیته امداد حضرت امام(ره) است.

شبانزاده خاطرنشان کرد: تأسیس امداد محله های مردمی از جمله فعالیت های شاخص کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان کرد: بسته های غذایی در طرح سفره های آسمانی دزر ماه مبارک رمضان به نیازمندان از جمله فعالیت های این نهاد با همکاری سایر ارگان ها و مردم است.

مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود با اشاره به بخشی از فعالیت ها و عملکرد کمیته امداد گفت: تهیه مسکن،اشتغال،طرح دامداری،طرح های فرهنگی و آموزشی و بهداشتی ،طرح تلاوت نور،مشاوره،تهیه جهزیه،طرح عقیق،مسابقات متعدد،طرح تاج گل،سبدسبد ستاره،اهدا وسایل خانگی و نقلیه ،فردوس زکات از فعالیت های این نهاد در جهت کمک به محرومان و نیازمندا است.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص بسیج گفت: بسیج برای جوانان شور آفرین،برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و باید تلاش کنیم تا با تاکید رهبری برای ملت بزرگوار ایران بسیج امید آفرین باشد همانطور که تاکنون اینگونه بوده و هر کجا بسیج وارد شده است موفقیت به دنبال داشته است و در زمینه محرومیت زدایی نیز بسیج سازندگی حضور فعال دارد و ما بتوانیم با همکاری بسیج در زمینه کمک به نیازمندان نیز موفق باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها