خبرهای داغ:
مجیدنکوئیان فرمانده پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع)وعضوهئیت امنای مسجد سیدالشهداومرکز نیکوکاری این مسجد از رونمایی واهدای دوسری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شیروانی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۲۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجیدنکوئیان فرمانده پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع)وعضوهئیت امنای مسجد سیدالشهداومرکز نیکوکاری این مسجد از رونمایی واهدای دوسری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شیروانی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)خبرداد.

وی بابیان اینکه ارزش ریالی هریک ازاین جهزیه هابه مبلغ چهل وپنج میلیون ریال است افزود : این جهزیه ها به همت بسیجیان محل و افراد خیّرکه با مرکز نیکوکاری ارتباط تنگاتنگ دارند تهیه شده است.

نکوئیان گفت : ازطریق گروه های فرهنگی و قرآنی که در منازل وموسسات برگزار می شود افراد نیازمند شناسایی وطبق برآوردها اولویت بندی می شوند که نوعرسان دراولویت برنامه ی این مرکز قرار دارند وی در پایان اضافه کرد اگر کلیه مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج این حرکت فرهنگی را در دستور کارخود قراردهند بسیاری از مشکلات جوانان که به خاطر نداشتن جهزیه قادر به آغاز زندگی نیستند مرتفع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها