علی اشرف خانلری
منوچهر آذری در چهارمین نشست انجمن موسیقی شهرستان :
خبرگزاری بسیج: چهارمین نشست انجمن موسیقی شهرستان ری با حضور جمعی از استادان پیشکسوت و هنرمندان و هنرجویان موسیقی، شامگاه 26 خرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۶۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این نشست علاوه بر هنرمندان پیشکسوت موسیقی، منوچهر آذری و محسن افشانی از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون حضور داشتند.

منوچهر آذری در این مراسم گفت: در کشور ما نعمت های زیادی وجود دارد که هنرمندان رشته های مختلف یکی از این ظرفیت ها هستند. وی با تجلیل از هنرمندان جوان شهرستان ری، به خاطر اجرای خوب موسیقی گروهی و خوانندگان جوان و با استعداد شهرستان، از مسئولان خواست که از هنرمندان حمایت های لازم  را به عمل آورند و این هنرمندتان ظرفیت و پتانسیل های بالایی دارند و باید کارهای آنها در سریال ها و برنامه های تلویزیونی اجرا شود تا زمینه شکوفایی و رشد آنان فراهم گردد. وی همچنین دقایقی را به اجرای موسیقی هارمونیکا(سازدهنی) پرداخت و جمع حاضر را به وجد آورد.

در ادامه مهدی ابوالحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی با اشاره به تقویت انجمن موسیقی شهرستان ری ابراز داشت: تاکنون نشست های متعددی برای هنرمندان حوزه موسیقی برگزار شده و قرار است در طول سال، هنرمندان برجسته کشور در راستای تبادل تجربیات در جمع هنرمندان موسیقی شهرستان ری حضور یابند.

وی گفت: شهرستان ری هنرمندان زیادی در حوزه موسیقی دارد که سال گذشته موفق شدند در همایش شبهای موسیقی استان تهران به خوبی بدرخشند.

علیرضا قدیری مسئول انجمن موسیقی شهرستان ری نیز از توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و حمایت از هنرمندان موسیقی در این شهرستان سخن گفت.

در پایان این مراسم از  چند تن از اساتید موسیقی شهرستان تجلیل و احکام مشاوران انجمن موسیقی شهرستان ری نیز اعطا شد.

 

 

 

ارسال نظرات