خبرهای داغ:
مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور در حوزه های دانش آموزی شاهرود از عملکرد سال 93 بازرسی بعمل آورند.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۵۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور در شاهرود از حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان،ایثار و کوثر بازرسی بعمل آوردند.

در این بازرسی، مسئولین قسمت های مختلف سازمان بسیج دانش آموزی استان از قسمت ها زیر مجموعه خود در حوزه ها بازرسی و عملکرد سال 93 آنها را مورد ارزیابی قرار دادند.

در جلسه جمع بندی ارزیابی عملکرد حوزه ها با حضور مدیر دفتر بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزه ها و شورای آنها مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان با تقدیر از فعالیت های انجام شده در برنامه های ابلاغی گفت: بسیج دانش آموزی به فرموده رهبر انقلاب اهمیت ویژه ای دارد؛ چرا که سنگ بنای بسیج است و تربیت دانش آموزان به پشتوانه سازی برای بسیج و انقلاب اسلامی منجر می شود.

محمد یعقوبی افزود: تلاش در این مسیر، مقدس و جهادی است که باید با دقت و نظم انجام شود و شما عزیزان باید تلاش و همت خود را در اجرای صحیح برنامه ها قرار دهید.

در این جلسه مسئولین قسمت های مختلف بسیج دانش آموزی سازمان به ارائه نقاط ضعف و قوت قسمت های مختلف حوزه ها در اجرای عملکرد برنامه ای در سال 93 پرداخته و در مجموعه اجرای برنامه ها را خوب ارزیابی نمودند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان همچنین با فرمانده سپاه شاهرود دیدار و در این دیدار در خصوص برنامه های بسیج دانش آموزی و تعامل و همکاری در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها