خبرهای داغ:
کسانی که خط فتنه را ادامه دادند از نظر شرعی حکم باغی برآنها اطلاق می شود و لذا باغیان از نظر شرعی حق تصدی مسئولیت دولتی را ندارند و آنها خائن هستند.
کد خبر: ۸۵۲۸۸۳۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان دکتر حیدری  گفت: یکی ازخصوصیات فتنه این بود که حق از باطل برای اکثریت مردم قابل تشخیص نبود و به خاطر همین وضعیت بعد از انتخابات تظاهرات گسترده ای در پایتخت به راه افتاد ولی با درایت و خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه،حق برای عموم مردم روشن شد ووقتی که مردم پی به حقیقت بردند از فتنه گران کناره گیری کرده و آنها را تنها گذاشتندوبعد از آن شاهد تظاهراتی نبودیم.

وی در ادامه افزود: کسانی که خط فتنه را ادامه دادند از نظر شرعی حکم باغی برآنها اطلاق می شود یعنی در مقابل جمهوری اسلامی بغی کردند. و لذا باغیان از نظر شرعی حق تصدی مسئولیت دولتی را ندارندوآنها خائن به این مملکت هستند و از نظر شرعی وجودشان حرام است.

آیت الله حیدری درخصوص مسائل سیاسی روز گفت: مقام معظم رهبری سکاندار این انقلاب است و در این شرایط با توجه به درایت و بینشی که دارند و مسائل بین المللی را میدانند به موقع هشدار می دهند،تحلیل میکنند و مردم را از نظر بصیرتی به روز کرده و آنها را به موضع گیری درست و به حق درخصوص مسائل هسته ای هدایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستاندکتر حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رابطه با خطبه تاریخی رهبر انقلاب در 29 خرداد 88 گفت: یکی ازخصوصیات فتنه این بود که حق از باطل برای اکثریت مردم قابل تشخیص نبود و به خاطر همین وضعیت بعد از انتخابات تظاهرات گسترده ای در پایتخت به راه افتاد ولی با درایت و خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه،حق برای عموم مردم روشن شد و وقتی که مردم پی به حقیقت بردند از فتنه گران کناره گیری کرده و آنها را تنها گذاشتند و بعد از آن شاهد تظاهراتی نبودیم.

وی در ادامه افزود: کسانی که خط فتنه را ادامه دادند از نظر شرعی حکم باغی برآنها اطلاق می شود یعنی در مقابل جمهوری اسلامی بغی کردند. و لذا باغیان از نظر شرعی حق تصدی مسئولیت دولتی را ندارند و آنها خائن به این مملکت هستند و از نظر شرعی وجودشان حرام است.

آیت الله حیدری درخصوص مسائل سیاسی روز گفت: مقام معظم رهبری سکاندار این انقلاب است و در این شرایط با توجه به درایت و بینشی که دارند و مسائل بین المللی را میدانند به موقع هشدار می دهند، تحلیل میکنند و مردم را از نظر بصیرتی به روز کرده و آنها را به موضع گیری درست و به حق درخصوص مسائل هسته ای هدایت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها