خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی بیرجند خبر داد:

اعزام 20 گروه جهادی از دانشگاه های بیرجند به مناطق محروم

مسئول دفتر بسیج دانشجویی بیرجند گفت: 300 نفر از دانشجویان دانشگاه های بیرجند در قالب 20 گروه جهادی، تابستان سال جاری به مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۲۸۸۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد مزگی نژاد صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اردوهای جهادی کمک به توسعه مناطق محروم و ایجاد روحیه ایثار و از خود گذشتگی و کسب تجربه در بین دانشجویان جهادگر است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی بیرجند با بیان اینکه بیشترین اعزام گروه های جهادی دانشجویی از دانشگاه های شهید باهنر، ابن حسام و علمی کاربردی بهزیستی است، گفت: 300 نفر از دانشجویان دانشگاه های بیرجند در قالب 20 گروه جهادی، تابستان سال جاری به مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 15 گروه جهادی خواهر و 5 گروه برادر هستند، افزود: 7 گروه جهادی از دانشگاه های بیرجند در ماه مبارک رمضان به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

مزگی نژاد از اعزام یک گروه جهادی خواهر از دانشکده سپیده کاشانی خبر داد و عنوان کرد: این گروه جهادی در عرصه های فرهنگی، علمی و آموزشی فعالیت خواهند داشت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی بیرجند یادآور شد: گروه های جهادی از دانشگاه های بیرجند در شهرستان های درمیان، خوسف و مود فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها