خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

اعتماد به استكبار و قدرت هاي زورگوي جهاني از نشانه هاي انحراف ار مسير امام راحل است

حجت الاسلام محمد رستمي گفت: تحریف كلمات شخصیت‌های الهی در طول تاریخ یک سیره برای شیطان و شیطانیان بوده است و در قرآن از آنان به «یحرّفون الکلم» ياد مي شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۸۲۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي اظهار داشت: اگر ما به تجربه گذشته تاریخ مراجعه کنیم، درباره تحریف درس‌ها خواهیم گرفت و باید مراقب باشیم که تحریف‌گری که سیره مطلق غربی‌هاست، محقق نشود.

وي به تحريف برخي از انديشه ها و فرمايشات امام(ره) اشاره كرد و گفت: هرچند كه برخي ها در خصوص عدم موافقت امام(ره) با شعار «مرگ بر آمريكا» مطالبي به نفع استكبار گفتند اما بايد گفت كه امام در صحیفه نور در منشور روحانیت که در آخرین ماه‌های عمرشان در سال 67 ارائه کردند، شعار مرگ بر آمریکا را سیره، افتخار و ماهیت ما دانستند، بنابراین با مراجعه به این کتاب می‌توان شبهات خود در خصوص سخنان امام(ره) را برطرف کرد.

حجت الاسلام رستمي همچنين در اين باره ادامه داد: امام خمینی(ره) در سخنرانی خود در سال 43 آن‌چنان با یقین و صلابت در تصمیم‌گیری سخنرانی کردند و فرمودند: «اگر خمینی را دار هم بزنید با شما تفاهم نخواهد کرد» که با وجود گذشت بیش از 50 سال از آن زمان هنوز سخنرانی ایشان مورد توجه است.

وی همچنین با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه، اظهار داشت: تحریف شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه یک خطر است، خیانت، ظلم و ناشکری نیز محسوب می شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای از جریانات بدسلیقه می‌خواهند در شخصیت امام راحل تصرف کنند و مطالب دروغینی را به ایشان نسبت دهند که این مطالب حقیقت ندارد.

حجت الاسلام رستمي تصريح كرد: برخي از افرادسودجو فكر مي كنند كه مي شود به سخنان كذب استكبار اعتماد كرد بنابراين با گفته هايي حق را به استكبار ميدهند اما اگر موشكافانه به گذشته نگاه كرد، مي شود فهميد كه اينان از زادگان عمروعاصند.

وی با تاكيد بر اينكه دلسوزان نظام، فرهیختگان جامعه، دانشگاهیان، خانواده‌های معظم شهدا که بزرگترین سرمایه‌گذاران انقلاب اسلامی هستند مي توانند با برنامه ريزي دقيق ابعاد شخصیت امام راحل را محافظت کنند گفت: نبايد اجازه بدهيم کسی آن را آن‌گونه که آمریکا و اسرائیل می‌خواهد تصرف و تحریف کند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در پايان خاطر نشان كرد: فرمايشات رهبري در تمامي عرصه ها در خصوص شخصيت امام راحل علي الخصوص سخنراني اخيرش در مراسم ارتحال امام(ره) و بيان اصول انديشه هاي امام خميني(ره) جواب خيلي از شبهات را مي دهد لذا بايد منویات معظم له همچون چراغ راه روشنی فرآروی همه بخشها قرار گیرد.

چرا كه اگر راه و آرمان امام(ره) منحرف شود، ملت ايران دچار خسران غيرقابل جبران مي شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار