فرمانده حوزه کوثر خواهران صومعه سرا از اجرای طرح پیوند آسمانی در حوزه بسیج خواهران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۵۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

آرزو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در صومعه سرا، با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی اظهار کرد: در راستای این طرح به 10 نوعروس اقلام مورد نیاز جهیزیه اهدا شد.

وی افزود: هدف این طرح، ترویج وگسترش فرهنگ کمک ومشارکت مردم، برای امر ازدواج وتهیه جهیزیه جوانان نیازمند و همچنین استفاده از وجهه معنوی و اجتماعی بسیج جهت مشارکت خیرین می باشد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: به منظور ایجاد انگیزه در جوانان برای احیای سنت حسنه ازدواج و نیز کاهش سن ازدواج و کمک به زوج های جوان نیازمند، طرح پیوند آسمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران این شهرستان به اجرا در آمده است.

محمدی با تشکر فراوان از فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در راستای کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان، تصریح کرد: افراد مستطیع به افرادی که نیازمند هستند کمک رسانی کنند و این امرخداپسندانه را رواج دهند که با این عمل نیکوکارانه بسیاری از جوانان می توانند با تسهیل شرایط ازدواج به این سنت حسنه عمل کنند و مشکلات مالی بسیاری از افراد نیازمند نیز حل می شود.

به گزارش بسیج، لعیا علی نژاد، مسئول بسیج جامعه زنان گیلان و فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا از جهیزیه جمع آوری شده توسط سه حوزه بسیج خواهران بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات