مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء گفت: سیدگی به وضعیت ناهنجار حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مطالبات بانوان استان است.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جمعی از اعضای شورای عالی زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی برای حل برخی مشکلات به وجود آمده در رابطه با روند بدحجابی در جامعه به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای مطالبه اجرای قانون عفاف و حجاب با رئیس دانشگاه آزاد ارومیه دیدار کردند.

در این دیدار مسئول بسیج سازمان جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان تهدیدها و آسیبهایی که زنان استان را تهدید می کند، گفت: رسیدگی به وضعیت ناهنجار حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد یکی از مطالبات زنان از رئیس دانشگاه آزاد است.

لیلا سپهری با بیان اینکه زنان بعنوان پرچمداران جنگ نرم موفق تر از مردان وارد عرصه عمل می شوند، افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حجاب و عفاف ، سبک زندگی و سایر موارد ذکر شده در جامعه بعنوان مهم ترین الویت و دغدغه مسئولین دستگاه ها مورد توجه است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: مراکز غیردولتی و غیرانتفاعی در این زمینه نیاز به بررسی و رسیدگی زیادی دارند چرا که این ناهنجاریها در این مکانها ملموس تر است.

سپهری اظهار کرد: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی ملت و دولت مطرح شده امید است تعامل و هم افزایی دانشگاه آزاد با بسیج جامعه زنان در راستای بهبود وضعیت حجاب و عفاف بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و بر نیم دیگر نیز تأثیرگذارند.

ارسال نظرات