هيات امناء مساجد، روحانيون و فرماندهان پايگاه ها و مسئولين نهاد ها و ارگانهاي شهرستان مهريز در نشستي كه با حضور مسئولين شهرستان و امام جمعه مهريز برگزار شد سردار فتوحي به عنوان سخنران جلسه به ايراد سخناني پرداخت.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۱۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد از مهریز: هيات امناء مساجد، روحانيون و فرماندهان پايگاه ها و مسئولين نهاد ها و ارگانهاي  شهرستان مهريز در نشستي كه با حضور مسئولين شهرستان و امام جمعه مهريز برگزار شد سردار فتوحي به عنوان سخنران جلسه به ايراد سخناني پرداخت.

فرمانده سپاه الغدير يزد ضمن عرض تبريك به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان و همچنين تشكر از حضور پرشكوه در اين همايش به بيانات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 1394 در جوار بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) در خصوص نماز، زكات، امر به معروف و نهي از منكر به نكاتي اشاره كرد و گفت: معروف ترين معروف ها حفظ انقلاب است.

ايشان در ادامه به جنگ خندق و ماجراي گلنگ زدن پيامبر بر سنگ اشاره كرد و گفت: در آن زمان پيامبر با وارد كردن ضربه اول و زدن جرقه از سنگ گفتند من مكه را فتح كردم و با زدن ضربه دوم و شكستن سنگ گفتند من روم را فتح كردم؛ كفار گفتند پيامبر دچار توهم شده و ايشان را مسخره كردند. اين مسئله دوباره تكرار شده و گفت: در شرايط كنوني هم اين گونه است آن جايي كه ولي فقيه زمان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) مي گويند انقلاب هاي منطقه از ايران الگو مي گيرند و بعضي از مسئولين در اين مورد همان حرف هاي كفار را مي گويند.

سردار فتوحي گفت : در تمام نهادها و ارگانهاي كشور نبايد هيچگونه منكري انجام شود و به اين نكته اشاره كرد كه همه مردم گوششان به فرمايشات رهبري است و اين را بايد همه كشورهاي دنيا به خصوص استعمارگران بدانند كه ما از تيم مذاكره كننده حمايت مي كنيم همانگونه كه رهبري از آن حمايت مي كنند و اجازه نميدهيم كه هيچ كس از خطوط قرمز تعيين شده توسط رهبري معظم انقلاب عبور كند.

وي در ادامه گفت : ما اجازه نمي دهيم هيچ كس يا هيچ حزب و گروهي در جلسه، بيانيه يا هر جاي ديگري خلاف انقلاب صحبت كند و به مسئلان و مردم اشاره كرد بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، ‌آمريكا در هيچ جايي به پيروزي نرسيده است.

در پايان سرهنگ زارع فرمانده سپاه ناحيه مهريز با تقدير و تشكر از حضور كليه حاضرين و مسئولين در اين همايش گفت: شرط پيروزي و شكست استكبار جهاني در عرصه هاي مختلف حضور همه جانبه  و حداكثري مردم در صحنه است و گفت : خواص جامعه به خصوص روحانيت مي توانند با استفاده از توان و ظرفيت مساجد و پايگاه هاي محلات براي افزايش آگاهي بخشي و ايجاد نهضت روشنگري و  امر به معروف و نهي از منكر در سطح جامعه نقش مفيد و موثري ايفا كنند . 

ارسال نظرات