مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در همایش مسئولان روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر :
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در دوره‌های قدیم رسانه را می‌شد بایکوت کرد اما در حال حاضر با این گستردگی و فعالیت روزافزون رسانه‌ها نمی‌شود آنها را بایکوت کرد.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۸۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهراب کیانی امشب در همایش مسئولان روابط عمومی نواحی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار کرد: بى‌شك روابط‌عمومى، مانند ساير رشته‌هاى علوم انسانى مورد غفلت قرار گرفته است و توسعه روزافزون و ارتباط و اطلاعات در كشورها، نتوانسته در آن تأثيرى داشته باشد.

کیانی ادامه داد: در عصر ارتباطات و اطلاعات در موقعيتى كه جامعه متحول ما رو به سوى تكامل دارد و مدنيت را جست وجو مى‌كند، روابط‌عمومى از اجزا و عناصر اصلى ارتباطات است و در ايجاد بسترهاى مشاركت ذهنى و عينى نقش نهادى و بنيادى دارد.

وی با اشاره به اینکه هراندازه ارتباط در روابط عمومى، بطور مفيد، مستقر و شكل مؤثرى گسترش يافته باشد، همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستيابى به اهداف خود موفق تر مى شوند، بیان کرد: رسانه‌ها همه جا را بطور گسترده‌ای فرا گرفته‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در دوره‌های قدیم رسانه را می‌شد بایکوت کرد اما در حال حاضر با این گستردگی و فعالیت روزافزون رسانه‌ها نمی‌شود آنها را بایکوت کرد، تصریح کرد: در عرصه رسانه همه مردم درگیرند و رقابت زیاد شده است.

کیانی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌ها محدود نیست و به شیوه‌های نوین برخوردار شده، خاطرنشان کرد: امروز صدها نشریه، هفته‌نامه و صدها سایت در بوشهر وجود دارند که مردم حق انتخاب دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های حوزه بسیج اخبار بسیج را متفاوت کرده‌اند هرچند مشکلات خاص خود را دارند، اضافه کرد: روابط‌عمومی‌های سپاه با بقیه روابط‌عمومی‌های ادارات تفاوت اساسی دارد زیرا روابط‌عمومی‌های سپاه عرصه خدمات گسترده بوده و وظیفه آن نیز متفاوت است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ما نباید توقع داشته باشیم مخاطب هر خبر ما را بخواند، عوان داشت: هر اتفاق خوبی که در جامعه پیش می‌آید اگر به خوبی به ان پرداخته شود تبدیل به جریان خواهد شد.

کیانی با اشاره به اینکه خبرنگاری که سوژه خوب را انتخاب کند آن خبرنگار برنده است، یادآور شد: خبرنگاری کار هر کسی نیست زیرا اگر علاقه به این کار نداشته باشد نمی‌تواند خبرنگار باشد بلکه خبرنویس است.

وی با تاکید بر اینکه باید از حوزه کرخت وی گفت و وی افزود بیرون رفت، یادآور شد: خلاقیت رسانه‌ای اعجاز می‌کند و می‌تواند جریان خبری را ایجاد کند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سبک خبرنگاری کامران نجف‌زاده در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی اعجاز کرده است، ادامه داد: همه گویندگان خبری در صدا و سیما دوست دارند سبک خبرنگار و مجری صدا و سیما کامران نجف‌زاده را ارائه دهند و در حال حاضر این سبک را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات