خبرگزاری بسیج:مراسم افتتاحیه دوره تربیت وتعالی کارکنان نواحی مقاومت بسیج استان تهران با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین سپاه ناحیه ملارد و امام جمعه شهرستان ملارد در امامزاده ابراهیم ملارد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۷۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام رضاعلی متهورملکی گفت: در دوره های تربیت و تعالی که با هدف تعمیق معنویت کارکنان هر ساله در قالب برنامه ابلاغی معاونت عقیدتی سپاه برگزار میشود و امروز کارکنان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران با حضور در کلاسهای آموزشی و تربیتی با مباحث اعتقادی و سیاسی و مسائل روز آشنا می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملارد ادامه داد: در دوره های آموزشی عقیدتی که به مدت یک هفته در سالن آموزشی گلزار شهدای ملارد برگزار می شود که پاسداران به مدت هفت روز در کلاسهای آموزشی اخلاق احکام،سیاسی،رسانه وفضای مجازی حضور پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: در این دوره سعی بر آن شده با بهره گیری از اساتید مجرب در راستای تعمیق معنویت کارکنان استفاده شود تا آشنایی پاسداران نیز از مباحث مطرح شده روز در کلاسها استفاده کنند.

حجت الاسلام رضاعلی متهورملکی گفت: در تهاجم فرهنگی اعتقادات و باور های مذهبی ودینی ما را هدف گرفته اند و به دنبال آنند که ما را از دورن تهی کنند، بنابراین ما باید بینش اعتقادی و سیاسی خود را تقویت کنیم و در راستای منویات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را بکار بگیریم که بسیار مورد تاکید ایشان است.


ارسال نظرات