مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر:

بسیج، دانش‌آموزان را بر اساس الگوی اسلامی ایرانی آماده می‌کند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان را بر اساس الگوی اسلامی ایرانی برای نقش آفرینی در جامعه آماده می‌کند.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۶۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهراب کیانی عصر امروز در نشست با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیلم با اشاره به تاثیرات حضور بسیج دانش‌آموزی در برنامه‌های مختلف گفت: بسیج دانش‌آموزی تلاش دارد در برنامه‌های مختلف تربیتی و آموزشی باری را از دوش آموزش و پرورش بردارد.

کیانی تاکید کرد: حوزه بسیج دانش‌آموزی دیلم در چند سال اخیر توانسته برنامه‌های مختلفی را با توان بالا برگزار کند و در تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا نماید.

وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی خود را جزئی از بدنه آموزش و پرورش می‌داند و از آغاز تاکنون برنامه‌های خود را معطوف به مقابله با تهاجمات نرم دشمن نموده و دانش‌آموزان را بر اساس الگوی اسلامی ایرانی برای نقش آفرینی در جامعه آماده می‌کند.

کیانی با شاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی با برگزاری طرح هجرت سازندگی و اردوی آموزشی فرهنگی یاوران ولایت در تابستان امسال قصد دارد اوقات فراغت دانش‌آموزان را غنی‌سازی کند تا آثار مثبت این برنامه‌ها در تحصیل و زندگی اجتماعی دانش‌آموزان مشاهده شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با تقدیر از همکاری ریاست آموزش و پرورش شهرستان دیلم اضافه کرد: ما آماده‌ایم که در برنامه‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش یاری‌رسان این نهاد مهم و تاثیرگذار باشیم و در فعالیت‌های مختلف همراه و همگام این نهاد مقدس باشیم.

در این جلسه بستانی رئیس آموزش و پرورش دیلم با تقدیر از همکاری خالصانه فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی دیلم گفت: آموزش و پرورش دیلم در تمام برنامه‌ها همراه و همگام با بسیج دانش‌آموزی بوده و در این چند ساله تلاش نموده که در برنامه‌های مختلف در حد مقدورات کمک رسان این نهاد مقدس باشد.

بستانی ادامه داد: ما خود را عضو این سازمان می‌دانیم و بر تاثیرگذاری بسیج دانش‌آموزی معترف هستیم و تلاش داریم در برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی از ایده‌های خلاقانه بسیج دانش‌آموزی استفاده کرده و در طرح‌های مختلف آنها نیز همکاری کنیم.

بستانی در پایان با تاکید بر مسئله علم‌محوری در آموزش و پرورش و رشد تحصیلی دانش‌آموزان دیلم خاطرنشان کرد: حوزه دانش‌آموزی دیلم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و آمادگی کنکور توانسته اثرات مثبتی را در تحصیل دانش‌آموزان داشته باشد و امیدواریم با کمک مسئولان استانی بسیج دانش‌آموزی ، این تاثیرگذاری روزافزون شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات