فرمانده سپاه شهرستان عسلویه:

ماه رمضان ماه رهایی از دوزخ و کامیاب شدن به بهشت است

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: ماه رمضان ماه توبه و ماه آمرزش و ماه آزادی از آتش دوزخ، و کامیاب شدن به بهشت است.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۵۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهدای پتروشیمی بیان کرد: ماه رمضان ماه ویژه‌ای است که خداوند بندگانش را به میهمانی دعوت می‌کند تا ضیافت و برکات این ماه عظیم بهره مند بشوند.در این مراسم از زحمات حجت الاسلام رضایی فرمانده پیشین حوزه شهدای پتروشیمی تقدیر و ستوانیکم پاسدار محمد شبانی را بجای ایشان با حفظ سمت منصوب کردند.

سرهنگ رفعتی در خصوص آمرزیده شدن گناهان در ماه رمضان اظهار داشت: به برکت این ماه تمامی گناهان آمرزیده می‌شود و حسنات در آن دو چندان و اعمال خیر در آن قبول است.

وی با اشاره به آخرین خطبه پیامبراکرم(ص) در آخرین جمعه ماه مبارک شعبان گفت: پیامبر معظم در آخرین جمعه ماه شعبان خطاب به مردم فرمودند: ای مردم ماه پر برکت در شهر خدا به سوی شما می‌آید که این ماه، ماه رحمت و مغفرت الهی است.

رفعتی افزود: در ماه رمضان برکات الهی و رحمت ویژه‌ای از طرف خداوند برای بندگان گسترده است و در اولین شب ماه مبارک رمضان درهای رحمت گشوده می‌شود و تا آخرین شب نیز بسته نمی‌شود.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه تصریح کرد: ماه رمضان ماه خدای عزوجل می باشد، و آن ماهی است که خداوند کارهای نیک را در آن دو چندان و بدی‌ها را در آن محو سازد.

این مسئول با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اذعان کرد: ماه رمضان ماه توبه و ماه آمرزش و ماه آزادی از آتش دوزخ، و کامیاب شدن به بهشت است.

وی افزود: تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان از ویژگی‌های بارز ماه مبارک است و هرکسی که در ماه رمضان آیه ای از کتاب خداوند بخواند همانند کسی است که در ماههای دیگر قرآن را ختم کرده است.

انتهای خبر/


ارسال نظرات