حجت الاسلام حسینیان با انتقاد از عملکرد دولت:
این چه مدیریتی است که به جای پرداختن به مسائل اصلی کشور مانند اقتصاد، فقط برای بقای خود مسائل حاشیه ای را مطرح می کنیم و وقت کشور را با مسائل پوچی مثل ممنوع التصویری یک نفر هدر دهیم.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۲۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، صبح امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله ابوترابی و چهلمین روز تدفین شهید گمنام، نقش زبان و مداد علما و خون شهدا در تاریخ اسلام را امری بدیهی عنوان کرد و اظهار داشت: در تاریخ پر تلاطم شیعه، قلم و خون نقش خود را به خوبی ایفا کردند و نقش عالمان مجاهد چنان بزرگ است که دشمنان هم نتوانستند انکار کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی سعی در تحریف شخصیت حضرت امام دارند ادامه داد: متاسفانه امروز شاهدیم عده ای از امام خمینی مایه می گذارند و اندیشه های ایشان را تا حد لیبرال تنزل می دهند تا به منافع خود برسند در حالی که حضرت امام با ساقط کردن رژیم وابسته به غرب و امریکا، جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به یک قدرت جهانی کرد و امروز شاهدیم تنها هماوردی است که در برابر امریکا ایستاده است.

حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اگر از برخی حرکات دولت انتقاد می کنیم به خاطر عظمت انقلاب است و اینکه بزرگترین دغدغه ابرقدرت ها، دعوت جهانی انقلاب در بازگشتن به خویشتن اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما با مذاکره مخالف نیستیم و حتی گاهی با عقب نشینی و انعطاف نیروهای انقلاب نیز مخالفت نمی کنیم اما انتقاد ما به آقای ظریف، قدم زدن او با جان کری در برابر دوربین های خبری است که امریکا می خواهد به دنیا این پیام را بدهد که حتی اگر مقاومت کنید، سرانجام مانند ایران ناچار به تسلیم و سازش هستید.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: انتقاد ما این است که چرا باید رئیس جمهور مذاکرات هسته ای را فتح الباب مذاکره با غرب بداند؛ مگر ما چه نیازی به مقبولیت غرب داریم؟! ما نیازمند قبول مستضعفانی هستیم که در سراسر دنیا چشم به انقلاب ما دوخته اند؛ ایراد ما به مذاکرات، جهان بینی است که در پس پرده آن است؛ جهان بینی که برای خداوند هیچ محاسبه ای در مذاکرات قائل نیست.

حسینیان خاطرنشان کرد: قدرت های استکباری دنیا زبان منطق و تساهل و تسامح را از ما نمی پذیرند و تا زمانی که دست از دینمان بر نداریم کوتاه نخواهند آمد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبری تاکید دارند که تحریم ها را بزرگ جلوه ندهیم عنوان کرد: با این وجود چطور رئیس جمهوری که خود را دیپلمات می داند آب خوردن ملت را به مذاکرات گره می زند و اینطور بهانه به دست دشمنان می دهد!

وی ادامه داد: سختی و فشار وجود دارد ولی باید برای خدا تحمل کرد و همانطور که امام همه ی محاسبات و جایگاه را به خدا گره می زد مطوئن باشیم خداوند از مومنین دفاع می کند و پیروزی از آن جبهه حق است.

حسینیان با بیان اینکه رهبری خود به طور مستقیم اعلام کردند که من اجازه ی بازجویی از دانشمندان و بازدید از مراکز نظامی را نمی دهم افزود: هدف دشمن از طرح این مسائل تحقیر ملت ماست و ما نباید رهبری را در این مصاف تنها بگذاریم.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به دغدغه‌ها و فرمایشات رهبری در مورد مذاکرات عنوان کرد: رهبری فرمودند که فکت شیت مذاکرات را منتشر کنید تا همه بدانند چه چیزهایی را داده‌اید و چه چیزهایی را گرفته‌اید اما مسئولان امر می‌گویند که همان شب اول اعلام کردیم در حالی که دروغ می‌گویند.

نماینده مردم تهران در مجلس از نحوه ی مدیریت کشور نیز انتقاد کرد و گفت: این چه مدیریتی است که ما به جای پرداختن به مسائل اصلی کشور مانند اقتصاد، فقط برای بقای خودمان مسائل حاشیه ای را مطرح می کنیم و وقت کشور را با مسائل پوچی مثل ممنوع التصویری یک نفر هدر می دهیم.

رئیس اسناد انقلاب اسلامی با انتقاد از مواضع سازمان ملل در برابر تجاوز عربستان به یمن تصریح کرد: دولت عربستان و این دست نشاندگان امریکا با کارشکنی های سازمان ملل به جان یمن افتاده و این به دلیل ترس از پیام انقلاب اسلامی و پیام رهبر انقلابیون یمنی است که اعلام کرده بدنبال انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران است.

وی آیت الله ابوترابی را عالمی زاهد و وارسته و هدایتگری خواند که در سخت ترین شرایط از رهبر خود دفاع کرد و پناهگاه بسیجیان و امت حزب الله بود.

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: ما با روح این عالم وارسته و این شهید گمنام پیمان می بندیم که تا جان داریم از انقلاب امام، رهبری و ولایت دفاع خواهیم کرد.

گفتنی است این برنامه از طرف سپاه الغدیر و با حضور مردم ولایتمدار استان یزد ، امام جمعه یزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسئولین استان در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

ارسال نظرات