نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از همه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران خواست با حضور در مراسم تشییع شهدای غواص با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد کنند.
کد خبر: ۸۵۲۸۴۶۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از همه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران خواست با حضور در مراسم تشییع شهدای غواص با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد کنند. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏اند، مرده مپندار، بلکه زنده ‏اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود خدا نثار ایثار و جانفشانی شان باد. آنانکه با ایمان و اعتقادی راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

به یقین خون سرخ شهدای معزز و از جمله شهدای غواص بار دگر اقدامات شرمگین، غیرانسانی و ضد بشری دشمنان اسلام و انقلاب و کوردلان تاریخ را به منصه ظهور می‌رساند و همانند همیشه مظلومیت و راست کرداری انسان های وارسته و ظلم و پلیدی مستکبران و شیطان صفتان  را در یاد و خاطره‌ها زنده خواهد نمود و چنانکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌فرمایند: «مجاهدت آن‌ها ــ که به‌عنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آن‌ها همچنان که خداى متعال فرموده است، زنده‌اند. غوّاصان دریادل، غوّاصان خط‌شکن، متعلّق به همه‌ ملّت ایرانند.»

از خداوند رحمان برای این شهیدان عزیز علو درجات و حضور در بالاترین مرتبه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را مسألت دارم و از کلیه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران انتظار دارم در مراسم تشییع سه شنبه مورخ  26/3/1394 با حضور خود با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد داشته باشند.

سید محمد علی شهیدی


ارسال نظرات