در آستانه ماه مبارک رمضان به همت بسیج مساجد و محلات و اقشار و جامعه زنان نمازخانه ها و مساجد شهرستان شاهرود غبارروبی شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۸۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در دهه تکریم مساجد و در آستانه ماه مبارک رمضان بسیجیان پایگاه های مساجد و محلات و جامعه زنان با حضور در مساجد محلات خود به غبارروبی این مکان مقدس و آماده سازی برای حضور عاشقان الله در ماه بندگی و عبادت خدا پرداختند.

بسیجیان ادارات و کارخانجات به همت پایگاه های حوزه های بسیج اداری و کارگری الحدید و الغدیر نیز اقدام به غبارروبی نمازخانه های ادارات و ارگان ها و شرکت ها و واحدهای تولیدی و کارخانجات پرداختند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به در پیش بودن ماه ضیافت اللهی گفت: طبق سنوات گذشته برنامه های مختلفی با حضور کارکنان پایور و وظیفه در سطح سپاه شاهرود برگزار می شود.

علی اصغر رجبی افزود: غبارروبی نمازخانه ناحیه و حوزه های مقاومت تابعه با حضور پایوران انجام شده است و از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه قرائت قرآن و سخنرانی و تفسیر موضوعی قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز در نمازخانه سپاه شاهرود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های پایگاه های بسیج در مدت ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: طرح بوستان سلامت،جزء خوانی قرآن،برگزاری محافل انس با قرآن، تفسیر موضوعی قرآن، جلسات سخنرانی و برگزاری جلسات تخصصی قرآنی از برنامه های پایگاه های بسیج و اقشار در طول ماه مبارک رمضان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها