خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چالدران:

صبر و جهاد در راه خدا مومنان را به قله های سعادت رهنمون می سازد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران دربازدید از پایگاه های عملیاتی گفت: جهاد درراه خدا و صبر مومنان در مقابل سختی ها، آنان را به قله های سعادت رهنمون می سازد و سربلندی دنیوی و اخروی را برای انسان به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۸۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این بازدید که با همراهی شورای دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران انجام یافت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران ضمن تقدیر از زحمات رزمندگان اسلام در راستای حفظ امنیت پایدار در منطقه وجویای حال آنان گفت: امروز بزرگترین افتخار ما در جهان همین وجود قدرت نظامی وجهادی رزمندگان ما در تمامی عرصه ها می باشد.

حجت الاسلام حلمی افزود: پیروزی های رزمندگان اسلام در سوریه ،عراق ،لبنان وسایرمیادین همه در سایه ایمان به خدا و آیات نورانی قرآن کریم می باشد که با تاسی از این صراط مستقیم توانسته اند همه ابر قدرت ها و متجاوزان را به زانو درآورند.

وی با اشاره برنزدیک بودن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: با بهره جویی از نعمات بیکران الهی در این ماه پربرکت می توانیم با خودسازی در این سرای لطف وعنایت خداوند متعال هم خودمان را از عذاب برهانیم و هم منجی همه مظلومان جهان با پیروی از منویات رهبر عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات