هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم های مذهبی مختلف در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۵۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛در مراسم رمضان با قرآن که از نخستین روز تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بالاسر در حرم مطهر برگزار خواهد شد، برنامه هائی شامل ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی، سخنرانی و مدیحه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مناسبت ها و برگزاری مسابقه فرهنگی بصورت همه روزه به اجراء در خواهد آمد.

گفتنی است در این مراسم نورانی حجج اسلام غروی، سبحانی نیا و مهدوی راد به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش برنامه قرائت ادعیه توسل و کمیل در سه شنبه و پنج شنبه شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در مصلای بزرگ ری، برنامه سخنرانی، مناجات خوانی و مرثیه سرائی همه روزه به غیر لیالی متبرکه قدر از ساعت 24 در مسجد جامع و همچنین جلسات حفظ و قرائت قرآن کریم همه روزه از ساعت 18 در همان مکان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در طول ماه مبارک رمضان درب های حرم مطهر جهت استفاده هرچه بیشتر روزه داران و زائرین گرامی از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد بود.

لازم به ذکر است برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم همه روزه از طریق شبکه 5 سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام به نشانی www.abdolazim.com بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

ارسال نظرات