عضو حزب موتلفه اسلامی در بوشهر مطرح کرد

روزی که اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود/ آشی که دشمنان برای ما پختند/پشت هیات مذاکره‌کننده را خالی نمی‌کنیم/ دشمن می‌خواهد در مذاکرات حرف زورشان را بر ما به کرسی بنشانند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: ما پشت هیات مذاکره‌کننده را خالی نمی‌کنیم اما در صورتی که این مذاکرات عزتمندانه بوده و بالای پیشانی آن هیهات من‌الذله نوشته باشد.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۵۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد خرسند امشب در یادمان طلایه‌داران آفتاب در بوشهر، اظهار داشت: شهدای موتله اسلامی به معنای حقیقی مجاهدان فی سبیل‌الله بودن که فقط به دنبال ادای تکلیف بوده و در این راه شهید شدند.

خرسند با اشاره به جریانات کاپیتلاسیون و اینکه امام در این مساله سکوت را جایز ندانست و گفت امروز باید فریاد زد، بیان کرد: در فضای خفقانی که شاه بوجود آورده بود باید چند خط‌شکن می‌آمدند تا این خط سیاه را بشکنند و بدنبال آن فضا نیز شکسته شود و راه برای دیگران باز شود و این 4 شهید و شهید اندرزگو، عراقی و عسگراولادی که بعدا به آنها ملحق شدند این کار را به خوبی انجام دادند.

این عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مومن جان، مال می‌دهد و اسارت تحمل می‌کند اما ذلیل و خوار نمی‌شود، ادامه داد: این درسی است که امام حسین(ع) و 72 تن از یارانش به ما داده‌اند.

خرسند با بیان اینکه این شهدا از اولیاء خدا بودند و ترس در قاموس آنها راه نداشت، تصریح کرد: پیام این شهدا در مذاکرات دادگاه خود این بود که متزلزل نشدند و اظهار ندامت و عذرخواهی نکردند برای امروز ما هم این درس است که ما در برابر دشمنان احاس ذلت، خواری و پشیمانی نکنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی موضع‌گیری‌های مقامات ما احساس ضعف و انفعال در مقابل دشمن وجود دارد و این احساس ضعف دشمن را جریح کرده و دشمن بر ما جراتمی‌کند، خاطرنشان کرد: هرجا و هر زمانی ما در مقابل دشمن با قاطعیت و با صراحت برخورد کردیم پیروز شدیم.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه هرجایی ما اصول دیپلماتیک و روابط بین‌المللی را رعایت کنیم دشمن جرات پیدا کرده و جریح‌تر شده، اضافه کرد: مذاکرات هسته‌ای عملا دارد به بن‌بست می‌رسد.

خرسند با بیان اینکه وقتی مقامات آب شرب و محیط زیست را به مذاکرات و تحریم ربط می‌دهند، یادآور شد: غربی‌ها در مذاکرات لوزان و ژنو حق غنی‌سازی ما را 5 درصد اعلام کرده بودند اما حالا می‌گویند حق غنی‌سازی شما 2 درصد است.

وی با تکید بر اینکه زمانی که در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و ضعف و انفعال نشان دهیم دشمن جریح‌تر می‌شود، ادامه داد: اگر می‌گوییم نرمش قهرمانه منظورمان نه این است که در مقابل دشمن ضعف نشان دهیم و منظور ما چیز دیگری است نه اینکه نرمش ذلیلانه داشته باشیم.

این عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نرمش قهرمانانه دارد اما با تاکتیک همانطور که ما در جنگ در مقابل دشمن عقب‌نشینی تاکتیکی داشتیم اما بلافاصله بعد از عقب‌نشینی طی عملیاتی آن را جبران می‌کردیم.

خرسند با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اصل مذاکرات و تیم و هیات مذاکره‌کننده را تایید کردند، اظهار کرد: ما پشت هیات مذاکره‌کننده را خالی نمی‌کنیم اما در صورتی که این مذاکرات عزتمندانه بوده و بالای پیشانی آن هیهات من‌الذله نوشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز پیام خون شهدا در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و دیپلماتیک همانی است که در میدان کار و زار جنگ بوده و در تمامی این میادین اطاعت از فرماندهی و ولایت فقیه واجب است زیرا مشروعیت همه فعالیت‌های ما به امر ولایت است.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه شهدای ما برای تبعیت از امام و لایت فقیه وارد عرصه مبارزه شدند، افزود: عراقی‌ها برای کشته‌های زمان صدام افتخار نمی‌کنند این بخاطر عمل پلید صدام است اما امروز بعد از 30 سال شهدای ما می‌آورند تشییع می‌کنند زیرا اینها به حکم ولی فقیه عالم جان دادند لذا برای ما عزیزند.

خرسند با تاکید بر اینکه امروز مشروعیت همه مسئولین و رئیس‌جمهور با ولی فقیه است، تصریح کرد: اگر کسی 30 میلیون رای هم بیاورد ولی به تنفیذ ولی فقیه نرسد او رئیس‌جمهور نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز آرامش، عزت و امنیت ما به برکت خون شهدا و ولایت فقیه است و علی‌رغم سلیقه‌های سیاسی که در کشور وجود دارد مردم آزادانه و در امنیت کامل زندگی می‌کنند و این‌ها همه به امر ولایت است.

این عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: فعالیت‌هایی که دشمنان در سوریه، عراق و یمن انجام می‌دهند آشی بود که برای ما و نظام ما پختند اما به برکت وجود ولایت فقیه نتوانستند به خواسته‌های خود برسند به همین دلیل مجبور شدند با ما مذاکره کنند و این تقاضای آمریکا بود.

خرسند با تاکید بر اینکه آمریکا و دشمنان ما می‌دانند که با راه‌حلنظامی نمی‌توانند به مقابله با ایران به خواسته‌های خود برسند، یادآور شد: اگر دشمنان حماقت کنند و از راه نظامی به مقابله با ایران بپردازند آن روز اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و آمریکا می‌خواهند در مذاکرات حرف زورشان را به کرسی بنشانند اما با وجود مقام معظم رهبری موفق نخواهند شد، برخی به اشتباه فکر می‌کنند که با به نتیجه رسیدن در مذاکرات یک‌شبه تمامی مشکلات کشور حل می‌شود در حالی که مشکلات با دست خودمان و با روحیه جهادی و اقتصادمقاومتی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار