خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات شاهرود خبر داد:
مسئول بسیج مساجد و محلات شاهرود با اشاره به برگزاری طرح بوستان سلامت در پارک های شاهرود گفت: همچون سالهای گذشته برنامه فرهنگی بوستان سلامت در پارک های شاهرود به همت بسیج مساجد و محلات سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۴۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
حسین ابوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز این طرح با اقامه نماز مغرب و عشا در پارک ها بیان کرد: این برنامه در ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،مذهبی،سرگرمی و پاسخ به شبهات آغاز و تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: تا ماه رمضان هر شب در دو بوستان پارک شهدای محراب و پارک آبشار اقامه نماز مغرب و عشا و برگزاری زیارت عاشورا،دعای توسل و دعای کمیل منقعد می باشد اظهار کرد: برای اولین بار دو پارک شهدای محراب با مشارکت پایگاه امام حسن مجتبی(ع) و پارک آبشار با همکاری پایگاه امام علی(ع) این طرح را اجرا می نمایند.

ابوذری با اشاره به اهداف این طرح گفت: این طرح و برنامه ها با هدف سالم سازی محیط پارک ها و بوستان و پر کردن اوقاغت فراغت خانواده ها و فرزندان آنها در جهت ایجاد محیطی سالم و سرگرم کننده و ترویج فرهنگ زندگی اسلامی و سالم برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده ها این طرح در سال های گذشته عنوان کرد: با توجه به استقبال خانواده ها این طرح امسال حوزه خاتم دو پارک را به عهده گرفته و امیدواریم بتوانیم با استفاده از پتانسیل بسیجیان و نهادهای مسئول برنامه ای اثرگذار ارائه نماییم.

خاطر نشان می شود با توجه به وجود چند حوزه بسیج مساجد و محلات خواهر و برادر در شاهرود هر حوزه متولی اجرای طرح بوستان سلامت در حوزه استحفاظی شهری خود می باشد و پیش بینی می شود امسال بیش از 10 بوستان در شاهرود این طرح اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها