خبرهای داغ:

تشییع و تدفین جانباز 70 درصد در روستای دیزج شاهرود

پیکر جانباز شهید نعمت الله زالویی پس از 29 سال تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس در مراسمی در روستای دیزج شاهرود تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۳۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ،در مراسم تشییع این خانواده های معظم شهدا، روحانیان ، نمایندگان دفتر امام جمعه شاهرود، اهالی روستای دیزج ، نمایندگان فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار، مسئولان تیپ 258 شهید کشاورزیان و مسئولان سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند و پس از اقامه نماز میت در میدان مقابل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دیزج ، پیکر مطهر این جانباز شهید تا گلزار شهدای این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

این جانباز بزرگوار در سال 1315 هجری شمسی در روستای دیزج به دنیا آمد و اواخر سال 1365 در حمله هوایی دشمن به هفت تپه به خیل جانبازان دفاع مقدس پیوست. از جانباز شهید زالویی چهار پسر و همین تعداد دختر به یادگار باقی مانده است.

روستای دیزج با حدود سه هزار و 500 نفر جمعیت در پنج کیلو متری جنوب شهر شاهرود قرار دارد و در طول دفاع مقدس 23 شهید تقدیم انقلاب کرد.

خاطر نشان می شود شهرستان شاهرود در دوران انقلاب و دفاع مقدس یک هزار و 29 شهید و سه هزار و 600 جانباز تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد 40 نفر جانبازان بالای 70 درصد هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها