دشتی در کارگاه آموزشی کارگروههای موضوعی، تخصصی بسیج بافق تأکید کرد: همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۲۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، به همت حوزه محمد رسول الله بافق کارگاه آموزشی کارگروههای موضوعی، تخصصی با حضور "دشتی" مسئول راهبردی سپاه، "سرهنگ جمالی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین و بسیجیان در حوزه شهری برگزار شد.

مسئول راهبردی بسیج، در این کارگاه در رابطه با مذاکرات بین ایران و آمریکا گفت:هرچند موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقق و توسعه هسته ای متوقف نخواهد شد.

دشتی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف آنها این است که با این بهانه، فضای بین المللی را بر ضد ایران حفظ کنند و بر همین اساس بود که با مذاکره درخصوص موضوع هسته ای موافقت شد تا این جوّ جهانی شکسته و ابتکار عمل از طرف مقابل گرفته شود و حقیقت نیز برای افکار عمومی دنیا مشخص شود.

مسئول راهبردی بسیج در خصوص سرانجام تحریم ها در توافقات هسته ای خاطرنشان کرد:تحریمها باید به طور کامل و یکجا لغو شود، اینکه یکی می گوید تحریمها شش ماه دیگر، یا یک سال دیگر یا از یک سال دیگر هم بیشتر می شود، هیچ کدام قابل قبول نیست و اینها همه بازیهای متعارف  و معمول آنان است.

ارسال نظرات