مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1449 در بیش از 120 کانون مساجدیزد خبر داد و افزود: زمان ثبت نام در این طرح از 24 خرداد ماه تا 5 تیرماه جاری و شروع کلاس ها از 6 تیر ماه تا 12 شهریورماه می باشد.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۱۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1449 در یزد گفت: این طرح بزرگ قرآنی از (24 خرداد) تا 10 شهریورماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.
وی افزود: زمان ثبت نام در این طرح از 24 خردادماه تا پنجم تیرماه جاری و شروع کلاس ها نیز 6 تیرماه تا 10شهریورماه سال جاری است.
رستگاری گفت: طرح قرآنی 1449، قرآن، کتاب زندگی با محوریت حفظ سوره یاسین و حفظ آیات موضوعی قرآن کریم  است که با برنامه ریزی های انجام شده این طرح به صورت کلاس های آموزشی در 20جلسه  بیش بینی شده است.
 محسن رستگاری خاطرنشان کرد: پیشبینی می شود که طرح بزرگ قرآنی 1449  در بیش از 120 کانون مساجد در استان یزد برگزار شود که علاقمندان جهت شرکت در این طرح قرآنی می توانند به کانون های مساجد مجری طرح در سطح استان مراجعه کنند.
رستگاری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این طرح تشویق و ترغیب عموم علاقمندان جهت پرداختن به امر حفظ آیات قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتارها جهت تحقق شعار سال، زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.
وی ادامه داد: در این راستا در سال گذشته نیز این طرح قرانی با عنوان 1448 با محوریت  76 آیه از آیات موضوعی قرآن و سبک زندگی اسلامی برگزار شد که بیش از یک هزار و 500 نفر در آن شرکت کردند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: این طرح بزرگ قرآنی در سال گذشته در بیش از 100 کانون برگزار شد که امیدواریم در سال جاری این میزان افزایش پیدا کند.
ارسال نظرات