دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: امشب دانشجویان و مردم انقلابی با آغوشی باز به استقبال شهدای دست‌بسته غواص خواهند رفت و در دانشگاه تهران وداعی بیادماندنی با این شهدا خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۲۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مهدی رمضان‌زاده دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، گفت: شهدا همواره بر اعمال و رفتار ما شاهد هستند. ما باید با رفتار و کردار خود به این شهدا نشان دهیم ادامه دهنده راه آنها هستیم و نمی‌گذاریم خون آنها پایمال شود.

وی افزود: اخیرا پیکر 175 شهید غواص با دستانی بسته پیدا شد. شهدایی که مظلومیت را فریاد می‌زدند، شهدایی که حتی وقتی دست‌های آنان را بستند تا آنها را به شهادت برسانند از راه خود برنگشتند زیرا می‌دانستند به دیدار یار خواهند رفت.

رمضان‌زاده تاکید کرد: امروز وظیفه سنگینی بر عهده ماست، حال نوبت ماست که به شهدا نشان دهیم نمی‌گذاریم تلاش‌هایشان بی‌ثمر بماند. دانشجویان وظیفه سنگین‌تری نسبت به اقشار دیگر دارند و باید در انجام وظیفه خود لحظه‌ای درنگ نکنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ تصریح کرد: امروز پس از سال‌ها 175 شهید با دستانی بسته به خاک کشور بازگشته‌اند و کوچک‌ترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که با آغوشی باز به استقبال شهدای دست بسته غواص برویم و با آنها وداع کنیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: در همین راستا امشب شاهد حضور پرشور دانشجویان و مردم در دانشگاه تهران خواهیم بود تا وداعی به یادماندنی با شهدایی که نماد استقامت و غیرت‌اند داشته باشیم.

ارسال نظرات