در سپاه ناحیه زنجان:

کارگاه آموزشی ،توجیهی و همایش فصلی کاربران شباب برگزار شد

به همت معاونت فاوای سپاه ناحیه زنجان و با حضور فرماندهان حوزه ها ، کانون ها و مسئولین شباب حوزه ها و پایگاه های سپاه ناحیه زنجان ، کارگاه آموزشی ،توجیهی و همایش فصلی کاربران شباب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۱۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

در ابتدای این برنامه ، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در پایش و کنترل داده ها ، بر استفاده کارآمد از امکانات فناوری اطلاعات در سایه ی امنیت و حفاظت اطلاعات تاکید نمود و گفت : در عصر حاضر و قرن 21 ، بسیج باید بتواند خود را با جدیدترین متد های برقراری ارتباط امن به روز کرده و از این امکانات نهایت استفاده را ببرد .

وی خاطر نشان ساخت شبکه ی شباب ، شبکه ای در جهت برقراری ارتباط امن بین معاونت های مختلف بصورت سریع ، امن و یکپارچه است که کلیه ی قسمت ها و حوزه های بسیج به آن متصل هستند و استفاده از آن از اهمیت زیادی در تبادل اطلاعات خواهد داشت .

در ادامه ی این برنامه آقای حسنی مسئول شبکه ی شباب سپاه انصارالمهدی (عج) در کارگاه آموزشی شبکه شباب سپاه ناحیه زنجان حضور یافته و ضمن اشاره به اهمیت و کارکرد شبکه های رایانه ای به توجیه کاربران شباب پرداخت و حاضران نسبت به وظایف خود و چگونگی کار با این شبکه آشنا شدند .

در پایان این برنامه حیدری مسئول حفای ناحیه ضمن بررسی و تبیین خطرات استفاده ی نابجا از فضای مجازی ، آموزش های لازم در موضوع استفاده از شبکه شباب را مطرح کرد .

:

ارسال نظرات
آخرین اخبار