خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

حضور بسيج در هيأت هاي مذهبي خنثي كننده نقشه هاي دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: حضور بسيج در عرصه های مختلف به ویژه در هیئات مذهبی دشمنان را بیش از گذشته ناامید و نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۳۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، عباسعلی کاظمی در نشست توجیهی مداحان، شاعران و مدیران هیئات مذهبی شهرستان میامی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و ماه نزول قرآن، اظهار داشت: ماه رمضان ماه ضیافت و بندگی خداوند متعال است و به همین دلیل باید از ارزش های این ماه عزیز استفاده کرد و روزه داری در این ماه موجب سلامتی جسمی و روحی انسان و خیر و برکت در جامعه می شود.

وی در ادامه موقعیت امروز ایران اسلامی را یک موقعیت برتر نسبت به سایر کشورها دانست و اظهار داشت: دشمنان ما تلاش می کنند تا این موقعیت و اقتدار ایران اسلامی را بگیرند و سعی دارند تا مردم با انقلاب و نظام همراه نباشند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه تمام هدف دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: به حول قوه الهی با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری رهبر معظم انقلاب این دسیسه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

کاظمی ضمن بیان اینکه در شهرستان میامی هفت قشر بسیج در حال فعالیت هستند، یادآور شد: کانون بسیج مداحان میامی که اولین قشری است که در شهرستان میامی راه اندازی شد به عنوان یکی از فعالترین کانونهای سطح استان سمنان است.

وی تصریح کرد: بسیج باید فعال باشد و در تمام عرصه های انقلاب حضور داشته باشد و امروز در شعار و عمل ثابت کرده است که در تمام عرصه ها حضوري تأثیرگذار داشته است.

فرمانده سپاه ناحيه میامی گفت: دشمن امروز در میدان است و از تمام توان خود برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کرده است و در این موقعیت باید بسیجیان حضور خود را بیشتر و آگاهانه تر از گذشته داشته باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: شجره طیبه صالحین یکی از برنامه های مهم بسیج در عرصه جنگ نرم با دشمن است و دشمن با ابزار مختلف از جمله ماهواره، اینترنت و... وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد تغيير تفکر بسیجی در جامعه هستند، افزود: حضور بسيج در عرصه های مختلف به ویژه در هیئات مذهبی دشمنان را بیش از گذشته ناامید می کند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی به شیعه انگلیسی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری اشاره ای در این خصوص داشته اند و به آگاهی نسبت به تحریفاتی که در این موضوع صورت گرفته است، تأکید کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار