مسئول سازمان بسیج طلاب و وروحانیون سپاه قدس گیلان:
مسئول سازمان بسیج طلاب و وروحانیون سپاه قدس گیلان از جذب، سازماندهی و به کار گیری بالغ بر سه هزار طلبه و روحانی در سازمان بسیج طلاب سپاه قدس گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۲۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، حجت الاسلام محمدجمالی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان در مراسم تقدیر و معارفه فرمانده پایگاه بسیج طلاب شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: یک از مأموریت های بسیج طالب هدایت حلقه های صالحین می باشد که  مجموعه سپاه نیز باید در تعامل با بسیج طلاب بوده و از آنها استفاده نماید.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ پایگاه طلاب در مدارس حوزه‌های علمیه استان افزود: جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه یکی از ماموریت‌های این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر سه هزار طلبه جذب، سازماندهی و به کارگیری شده‌اند، گفت: ۳ حوزه مقاومت بسیج طلاب در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد یک حوزه مقاومت خواهران و دو حوزه مقاومت برادران در استان به فعالیت مشغول هستند.

وی در پایان از زحمات فرمانده سابق پایگاه بسیج طلاب شهید آقازاده صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام منافی تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال برای فرمانده جدید پایگاه، حجت‌الاسلانم علی افسرده موفیقت و توفیق روز افزون مسئلت کرد.

ارسال نظرات