سلطانی‌وش:

حریت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی قابل تقدیر است

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه حریت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی قابل تقدیر است، گفت: محکومیت مهدی هاشمی نشان داد هیچ فردی نمی‌تواند پشت دیوار مقام، جایگاه یا لباس فرد دیگری مخفی شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۸۹۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبر گزاری بسیج، علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس  اظهار داشت: خبر صدور حکم قطعی مهدی هاشمی نقطه عطفی در تاریخ عدالت خواهی و  برخورد با مفسدان بود. با وجود اینکه می‌دانیم چقدر فشار در این مدت بر روی قوه قضائیه بود اما جسارت و حریت این قوه قابل تقدیر است.

وی افزود: این اقدام قوه قضائیه به همگان نشان داد که هیچ فاسدی نمی‌تواند پشت دیوار مقام یا جایگاه و حتی لباس فرد دیگری مخفی شود و برای دیگر آقازاده‌های خطا کار هم هیچ مصونیتی در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: صدور این حکم روح تازه‌ای را در کالبد ملت همیشه عدالت جوی ایران دمیده که موج عظیمی از امید و نشاط سیاسی در بین مردم به وضوح دیده می‌شود. ملت تا آخرین لحظات اجرای حکم و استرداد بیت‌المال تا آخرین ریال پیگیر روند رسیدگی هستند.

سلطانی‌وش در پایان افزود: در راستای وظیفه همیشگی مان جنبش دانشجویی باز هم دست از عدالتخواهی و آرمانخواهی خود دست بر نخواهد داشت و این شروع جریانی طوفانیست که به فضل الهی و همت مسئولان تمام مجرمان و فاسدان کشور را در خود خواهد بلعید.

ارسال نظرات