محمد خزاعی گفت: از سوی مدیران بالاتر به مسئولین انجمن سینمای دفاع مقدس اعلام شد که «بوف کور» جز مواردی نیست که در اهداف آن ها قرار بگیرد، البته نه به این معنی که فیلمنامه با مشکل مفهوم و محتوایی مواجه است، بلکه آنها تشخیص داده‌اند محوریت این فیلمنامه با آنچه که باید به آن متمرکز باشند تفاوت دارد
کد خبر: ۸۵۲۷۷۸۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بوف کور»‌در ارتباط با روند تولید این پروژه سینمایی به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: احمدرضا معتمدی نوشتن این فیلمنامه را به سفارش انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برعهده گرفت که درادامه زمانی که قرار شد وارد تولید این پروژه سینمایی شویم انجمن سینمای دفاع مقدس به واسطه اعلام نظر مدیران بالاتر اعلام کرد نمی‌تواند در ساخت این پروژه همکاری داشته باشد.

 

وی در ارتباط با دلایل انصراف انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: این موضوع به طور مستقیم به خود انجمن برنمی‌گردد، بلکه دوستان دیگری که در مقام بالاتر قرار دارند با ساخت این فیلمنامه توسط انجمن موافقت نکردند. البته یکی از دلایل مهم آنها محوریت اصلی این فیلم بود که براساس موسیقی است.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که مگر پیشنهاد نوشتن چنین فیلمنامه‌ای از سوی انجمن سینمای دفاع مقدس به احمدرضا معتمدی نشده بود پس چرا باید موافقت نشود، گفت:‌ بله، اما متأسفانه همان طور که گفتم از سوی مدیران بالاتر به مسئولین انجمن سینمای دفاع مقدس اعلام شد که این فیلم جز مواردی نیست که در اهداف آن ها قرار بگیرد، البته نه به این معنی که فیلمنامه با مشکل مفهوم و محتوایی مواجه است، بلکه آنها تشخیص داده‌اند محوریت این فیلمنامه با آنچه که باید به آن متمرکز باشند تفاوت دارد.

خزاعی همچنین درباره ادامه ساخت این پروژه سینمایی گفت: ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم، البته این در شرایطی است که 30 درصد از بودجه فیلم فراهم است. پیشنهاد ساخت این فیلمنامه به سازمان‌ها و مراکز مختلف داده شده است و ما در انتظار پاسخ آنها هستیم.

او همچنین در ادامه تأکید کرد: طی جلساتی که با احمدرضا معتمدی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به‌دلیل اینکه بخش‌های نسبتاً زیادی از فیلم قرار است بر روی کشتی فیلمبرداری شود، اگر ظرف مدت یک ماه آینده سرمایه‌گذاری جذب نشود ساخت این پروژه سینمایی را به سال آینده موکول کنیم.

او همچنین با اشاره به اینکه تعداد جلسات فیلمبرداری فیلم سینمایی «بوف کور» نزدیک به 70 الی 80 جلسه خواهد بود، تصریح کرد: به‌دلیل طولانی بودن زمان فیلمنامه و همچنین تعدد لوکیشن باید طی یک ماه آینده حتماً این پروژه سینمایی کلید بخورد؛ چرا که در این فیلم سینمایی با تعدد لوکیشن مواجه هستیم. قشم، کیش، خراسان و کشورهایی خارج از ایران نیز جزو لوکیشن‌های این فیلم سینمایی است.

خزائی درادامه درباره بازیگران این فیلم سینمایی گفت: با توجه به اینکه قرار است در خارج از ایران صحنه‌هایی را ضبط کنیم باید بگویم بازیگران این فیلم سینمایی بنا به آنچه در فیلمنامه است، ایرانی هستند.

 

بحران هویت، این موضوع فیلم سینمایی «بوف کور» است. خزائی در ارتباط با قصه این فیلم سینمایی به  خبرگزاری فارس، گفت: محوریت اصلی این فیلمنامه «بحران هویت افراد» است. در این فیلم شاهد تعدادی جوان هستیم که به همراه یکدیگر تصمیم می‌گیرند برای اجرای کنسرت‌های موسیقی و رسیدن به آنچه که در ذهن دارند از ایران خارج شوند، اما برای خروج از کشور با مشکلاتی مواجه می‌شوند که این خود شروع درام در «بوف کور» است.

ارسال نظرات