حميدرضا پورنوروز
سردار حسيني گفت: حلقه صالحین امروز محل رشد و تکامل جوانان و بسیجیان و میدان بصیرت افزایی و یک کار فرهنگی است که فعالیت سپاه در این زمینه چشمگیر و کم نظیر است.
کد خبر: ۸۵۲۷۷۲۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دره شهر، در این جلسه که در محل سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید سردار حسینی در جریان فعالیت های سپاه و بسیج ناحیه دره شهر قرار گرفت.

در این جلسه سردار حسینی مهم ترین و اساسی ترین برنامه سال 94 را شجره طیبه صالحین با تمام شاخه های مرتبط با آن دانست.

فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) گفت: حلقه صالحین امروز محل رشد و تکامل جوانان و بسیجیان و میدان بصیرت افزایی و یک کار فرهنگی است که فعالیت سپاه در این زمینه چشمگیر و کم نظیر است.

ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن نرم افزارهای مناسب در فضای مجازی جهت استفاده بسیجیان و عموم مردم از دیگر مسئولیت های مهم سپاه عنوان کرد و در این راستا گفت: نباید فضای مجازی فقط منحصر به ارائه اخبار و اطلاعات باشد و باید در فضای مجازی بستری فراهم شود که در آن امکان استفاده جوانان و بسیجیان از حوزه های دینی، اخلاقی، فرهنگی و قرآنی بیش از پیش به وجود آید.

اهمیت دادن به بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از دیگر برنامه های شاخص سال 94 است که سردار حسینی عنوان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از فعالیت هایی است که در بین مردم نمود خوبی دارد و امسال هم سعی شده است با توجه به استقبال خوب مردم پیشنهاد 20 میلیارد تومان تخصیص در راستای عملی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی داده شود.

سردار حسینی در ادامه، مذاکرات هسته ای و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو بحث حساس و مهم پیش روی جامعه دانست و اذعان کرد: باید از طریق نخبگان و اهل علم جامعه هدف ما را که مردم و بسیجیان هستند در جریان گزاره برگ هسته ای و تبیین خطوط شش گانه هسته ای ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و آنچه قرار است در آینده مذاکرات پیش آید قرار داد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ دوم پاسدار مهندس رحیم طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گزارشی از عملکرد سال 93 و سه ماه ه اول سال جاری ارائه نمودند.


ارسال نظرات