خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصادی را مهار تورم و کاهش آن از 45 درصد به زیر 15 درصد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۲۷۷۰۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ معصومه ابتکار با اشاره به تلاش دولت برای خروج از رکود اقتصادی گفت: رشد اقتصادی از  2- دهم درصد، به   2+ دهم درصد رسیده و کشور از رکود تورمی خارج شده است.

 وی با تاکید بر این مطلب که دولت یازدهم به مردم دروغ نمی‌گوید، ادامه داد: در دولت گذشته حتی با کشورهای همسایه اختلاف داشتیم اما امروز شاهد این‌گونه مسائل نیستیم.

 ابتکار با بیان اینکه در دولت های گذشته اهمیتی به بحث محیط زیست داده می شد،  خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات زیست محیطی و گرد و غبار و مشکلات آلودگی هوا باعث تعطیلی مدارس شد اما سال گذشته هوای تهران در شرایط نسبتا مناسبی بود و حالت اضطرار نداشتیم. وی تاکید کرد که محیط زیست می‌تواند به اقتصاد جامعه کمک کند و ما با برنامه‌ریزی منسجم و مدون پیگیر این موضوع هستیم.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه 24 خرداد منشا تحولات سیاسی و اجتماعی بسیاری در کشور است، اظهار داشت: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت خود را رقم زدند و این مردم سالاری دینی را مدیون امام راحل و شهدا هستیم و دخالت و تصمیم‌‌‌‌گیری مردم در آینده و سرنوشت خودشان از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی است.

 ابتکار با بیان اینکه فعالیت دولت به دور از جناحی‌گری و باندبازی است، افزود: تغییرات اجتماعی، سیاسی، بین‌المللی و اقتصادی در دولت یازدهم برای مردم کاملا ملموس و مشهود است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار