سردار يزداني در ديدار با مدير مسئول روزنامه جوان:
رئيس سازمان ورزش بسيج در ديدار با مديرمسئول روزنامه جوان از سرمايه گذاري ويژه بسيج روي رشته هاي مدال آور در المپيك خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۸۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، سردار يزداني صبح امروز در بازديد از روزنامه جوان با دكتر عبدالله گنجي مديرمسئول روزنامه ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار دكتر گنجي با اشاره به فعاليت هاي روزنامه جوان، گزارشي از فعاليت هاي روزنامه و مراحل مختلف چاپ و انتشار ارائه كرد.

سردار يزداني نيز در اين ديدار با بيان فعاليت هاي بسيج در عرصه ورزش گفت: سازمان ورزش بسيج فعاليت هاي گسترده اي كه در ورزش انجام داده است و در اين زمينه در كنار متوليان ورزش حضور فعالي داشته است.هدف اصلي بسيج توسعه فعاليت هاي ورزشي همراه با اخلاق و فرهنگ اسلامي است.

وي افزود: ساخت بيش از 2 هزار سالن ورزشي و سرمايه گذاري در رده هاي پايه با ايجاد پايگاه هاي استعداديابي در رشته هاي مختلف و در سراسر كشور از جمله اين برنامه هاي سازمان ورزش بسيج بوده كه سبب شده تا در دورترين و محروم ترين جاهاي ايران مردم از سالن هاي ورزشي بسيج استفاده كنند.

رئيس سازمان ورزش بسيج در ادامه با اشاره به تدوين برنامه هاي پنج ساله ششم بسيج تاكيد كرد: در اين برنامه يكي از محورهاي اصلي فعاليت هاي ورزشي بسيج تمركز روي ورزش همگاني و همچنين سرمايه گذاري در رشته هاي مدال آور در المپيك مانند تيراندازي خواهد بود.

در پايان اين ديدار مدير مسئول روزنامه جوان با تشكر از سردار يزداني، از فعاليت هاي سازمان ورزش بسيج در ورزش كشور تقدير كرد و براي انعكاس هر چه بيشتر اين فعاليت ها اعلام آمادگي كرد.

ارسال نظرات