رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در استان سمنان 3 هزار میلیارد تومان بهره برداری در حوزه کشاورزی انجام شده است که باید بکوشیم با مدیریت جهادی 10 درصد در بهره برداری افزایش داشته باشیم که این کارشدنی است.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۸۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حسين میرعماد در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی كه به مناسبت گراميداشت تشكيل روز قشر بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: پیام تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۶ خرداد ۱۳۵۸، آغاز حرکت شورانگیز جهاد سازندگی و فعالیت مدیریت جهادی در کشور است.

وي با بيان اينكه مدیریت جهادی به عنوان یک سبک مدیریتی مطرح شده است،‌ افزود: با فرهنگ جهادی می‌توان به خودباوری همراه با پویایی و دینداری رسید و همچنین در مدیریت جهادی می توانیم پیشکسوتان را الگو قرار دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بيان داشت: با توجه به اینکه در کشور با محدودیت منابع آبی و خاکی مواجهه هستیم باید با فرهنگ و مدیریت جهادی از این منابع بیشترین بهره برداری و بهره وری را داشته باشیم که این کار فقط با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان كرد: در استان سمنان 3 هزار میلیارد تومان بهره برداری در حوزه کشاورزی انجام شده است که باید بکوشیم با مدیریت جهادی 10 درصد در بهره برداری افزایش داشته باشیم که این کارشدنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها