خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان:
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان گفت: در سال جاری درصدد اجرای هر چه بهتر طرح بسیج همگام با کشاورز در استان سمنان هستيم.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۷۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، سیدعلی شاهورانی در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که به مناسبت روز قشر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، ضمن تبريك به بسیجیان جهادگر در عرصه کشاورزی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرهنگ و مدیریت جهادی و شاخصه‌های آن از مفهوم جهاد و نظام ارزشی اسلامی و انقلابی نشأت گرفته و پایه‌ریزی شده است که مدیریت جهادی در واقع سبکی برخواسته از تفکر بومی و متناسب با مقتضیات فرهنگی و اجتماعی ماست.

وي در ادامه با اشاره به فرهنگ جهادی افزود: فرهنگ جهادی یک مفهوم کلی است که از جمله مصادیق آن دین‌محوری، ولایت‌مداری، ایثار و از خودگذشتگی، مردم‌گرایی، ارزش‌مداری، انعطاف‌پذیری، خودباوری، پویایی و مأموریت‌پذیری است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری برنامه های مختلفی در حوزه طرح بسیج همگام با کشاورز در دست اقدام است، خاطر نشان كرد: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان درصدد اجرای هر چه بهتر طرح بسیج همگام با کشاورز در سطح استان است که یکی از اهداف این طرح کم كردن فاصله تولید بین کشاورز نمونه و کشاورز عادی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان همچنین در مورد انتقال دانش فنی به کشاورزان تصریح کرد: ما با انتقال دانش به مزرعه و داشتن انگیزه و روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی می‌توانیم به جای واردات گندم، صادرکننده این محصول باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها