خبرهای داغ:
رئیس اوقاف دامغان خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از برپایی نمایشگاه کتب مذهبی باقیمت مناسب در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۷۴۸۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی میرکو با اعلام این خبر افزود: به مناسبت ماه پر خیروبرکت شعبان نمایشگاه کتاب با 40 درصد تخفیف در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان برپا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری در جامعه باید سنت کتاب‌خوانی رواج پیدا کند، یکی از اهداف ایجاد این نمایشگاه رواج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه است.

میرکو گفت: یکی از موارد مهمی که در دستور کار اداره اوقاف شهرستان قرار دارد تبدیل آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی موردنظر مقام معظم رهبری است، تا با انجام برنامه‌های مناسب این مهم محقق گردد.

وی مهم‌ترین عامل شکل‌گیری فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه را خانواده دانست و گفت: اگر خانواده از همان کودکی فرزندان خود را با کتاب مأنوس سازند، در سنین بالاتر کتاب‌خوانی برای آنان امری مهم خواهد بود و به‌صورت یک عادت پسندیده در کودکان و نوجوانان پدیدار می‌شود.

وی گفت: اکثر کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه کتب مذهبی است، همچنین قیمت عرضه کتب مذهبی در این نمایشگاه بسیار مناسب است تا با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان مردم کتب ادعیه و موردنیاز خود را باقیمت مناسب تهیه کنند.

میرکو ابراز امیدواری کرد: با برپایی و انجام این قبیل کارهای فرهنگی در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در تبدیل این اماکن مذهبی به قطب فرهنگی موفق باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها