حمیدرضا
مسئول پایگاه مقاومت شهید چمران/
ملکی گفت: فقط با رعایت خطوط قرمز ترسیم شده توسط رهبری می توان گفت در مذاکرات برد کرده ایم.
کد خبر: ۸۵۲۷۴۶۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسن ملکی مسئول پایگاه مقاومت شهید چمران در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب تا کنون رهبر فرزانه ی جمهوری اسلامی با تدابیر دور اندیشانه ی خود توانسته کشور را از گزند دشمنان در امان بدارد.

وی با اشاره به اینکه کشور های غربی با زیاد خواهی خود نه تنها برای کشور عزیزمان بلکه برای تمام دنیا به همه اثبات کرده که خیال های خام گذشته را در سر دارد، تاکیید کرد: ذلت پذیری در هیچ دوره ی تاریخی در ایران توسط مردم پذیرفته نشده و اکنون هم نخواهد شد.

ملکی در ادامه عنوان کرد: ما فریاد هیهات من الذله را از امام حسین(ع) به ارث برده ایم و هیچگاه زیر بار حرف و اهداف زور کشور های غربی نخواهیم رفت.

مسئول پایگاه مقاومت شهید چمران در ادامه بیان داشت: ما هم با تدابیر امام خامنه ای (مدظله العالی) که شعار سال را همدلی و همزبانی ملت و دولت نامیده است، از تیم مذاکره کننده ی هسته ی و دولت جهت پیشبرد اهداف بلند اسلامی حمایت می کنیم.

وی، از تلاش روز افزون تیم مذاکره کننده ی هسته ی تشکر کرد و گفت: وقتی به عقبه ی این کشور می نگریم که چگونه با اقتدار توانسته به قدرت کنونی دست پیدا کند، هیچگاه حاضر به از دست دادن امتیاز به غربی ها نیستیم.

ملکی با اشاره به اینکه انرژی هسته ی و تمام فناوری های بدست آمده ایران باید حفظ شود عنوان کرد: تیم مذاکره کننده ی هسته ی در صورتی می توانند اعلام توافق برد برد کند که تمام خطوط ترسیم شده توسط رهبری رعایت کند.

وی در آخر اظهار کرد: همه ی ملت ایران آگاهانه بعد از گذشت چند دهه هنوز عزت را به آسایش "وابسته" ترجیح ندادند و نخواهند داد.
ارسال نظرات