خمین زادگاه بنیان گذار کبیرجمهوری اسلامی ایران، مردادماه امسال میزبان اختتامیه همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.
کد خبر: ۸۵۲۷۴۳۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و دبیر همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی با محوریت «مدنیت و شهروندی»با اعلام این خبر، گفت: با تصویب شورای سیاستگذاری همایش و با نظر مساعد اتاق فکر مقرر شد، به منظور بهره مندی مردم دیگر شهرهای استان مرکزی، اختتامیه امسال در شهرستان خمین برگزار شود.  

دبیر همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی هم چنین از تشکیل اتاق فکر این همایش خبر داد و اظهار داشت: اتاق فکر همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی متشکل از ۱۲ نفر از صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه است و تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده است.

وی با اشاره به این که پژوهشگران کشور می توانند در فرصت باقی مانده آثار خود در محورهای این همایش را به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: اطلاع رسانی همایش در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور انجام شده و امیدواریم شاهد حضور گسترده اندیشمندان و پژوهشگران کشور در این همایش باشیم.

شاکری ادامه داد: با بانک اطلاعاتی همایش که حدود ۷۰۰ نفر از پژوهشگران سراسر کشور هستند از طریق ارسال پیامک ارتباط مستمر داریم.

دبیر همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی از برنامه ریزی برای تشکیل کارگاه روش تحقیق ویژه اعضا منتخب بانک اطلاعاتی همایش خبر داد و گفت: تاکنون سفارش سه مقاله با موضوعات کاربردی حول محور همایش انجام گرفته است.

یادآور می شود؛ همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی با محوریت ( مدنیت و شهروندی) از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با ایام دهه کرامت در استان مرکزی برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)،می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.


ارسال نظرات