خبرهای داغ:
مسئول دفترتایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:
مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: تحریف شخصیت امام راحل (ره) منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۷۳۳۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفترتایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در کلاس عقیدتی سیاسی پایوران این سپاه ضمن سخنانی در خصوص جریان تحریف شخصیت امام راحل (ره) گفت: مدتی است که متاسفانه دشمنان مغرض و دوستان جاهل با اهداف مختلفی تفسیرهای جدیدی از امام راحل (ره)، آن مرد عرصه علم ، فقاهت ، سیاست و جهاد در راه خدا می دهندکه نه تنها با شخصیت واقعی امام تناسبی ندارد بلکه مخرب شخصیت واقعی آن امام عظیم الشان می باشد، تفسیری که سی و پنج سال بعد از انقلاب اسلامی، این حرف و حدیثها در مورد امام خمینی (ره) گفته می شود.

حجت الاسلام علی مسلم تصریح کرد: مفسران این تفاسیرسوء افراد مترود از طرف نظام و مردم هستند که از مقام و منزلت خود ساقط گشته ، و بعد از آن به نحوی با نظام ، رهبری و خط ولایت فقیه زاویه و فاصله گرفته اند بطوریکه در سایه رافت انقلابی پراکنده گویی های مغرضانه ای را انجام می دهند که این پراکنده گویی ها خوراک عناصر معاند داخلی و خارجی و رسانه های ضد انقلاب می شود.

وی در ادامه افزود: این مفسران مصداق بارز حدیثی از امام حسین (ع) هستند که می فرماید:(( اِنَّ النّاسَ عَبيدُ الدُّنْيا وَ الدِّينُ لَعْقٌ عَلي اَلْسِنَتِهِمْ يَحوطونَهُ ما دَرَّتْ مَعائِشُهُمْ فَاِذا مُحِّصوا بِالْبَلاءِ قَلَّ الدَّيّانونَ )) به راستي كه مردم بنده دنيا هستند و دين لقلقه زبان آنهاست، تا جايي كه دين وسيله زندگي آنهاست، دين دارند و چون در معرض امتحان قرار گيرند، دينداران كم مي شوند.

حجت الاسلام مسلم مفسران جدید امام را انقلابیون خسته ای که دیگر تاب و توان مقابله با دشمن را ندارند عنوان کرد و گفت: آنها می خواهند با دشمن بزرگی چون آمریکا که امام راحل (ره) آنرا شیطان بزرگ نامید رابطه دوستی گذاشته و با اسم امام به جاه و منال دنیوی برسند و برخلاف امام که ساده زیست بود با تجمل زندگی خود را سر بکنند.

وی در پایان تاکید کرد: ملت ایران اگر بخواهد به اهدف‌ والای امام خمینی (ره) رسیده و این راه ادامه دهد، باید اصول او را درست شناخته و نگذارند شخصیت امام را تحریف کنند،که تحریف شخصیت امام تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات