خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: 350 دانش آموز و دانشجو در طرح اردوهای جهادی در قالب فعالیت های علمی، عمرانی و بهداشت شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۷۳۱۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربایجان غربی، سرهنگ دوم پاسدار پالهنگ گفت: امسال 350 دانش آموز و دانشجو در اردوهای جهادی و طرح هجرت فعالیت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دانش آموزان و دانشجویان شركت كننده در قالب این طرح جهادی با همكاري ديگر ادارات و نهادها در عرصه هاي بهداشتي، كشاورزي، عمران، بهسازي اماكن فرهنگي و مذهبي، مرمت و زیبا سازی مدارس روستاها فعاليت مي كنند.

وی اظهار کرد: بکارگیری نیروی جوان، تحصیل کرده، ترویج فرهنگ جهادی، سازندگی و همکاری در بین جوانان در امورات اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و افزایش دلبستگی جوانان، نوجوانان به فضاهای آموزشی و آشنایی با فرهنگ کار و دانش از هدف ها و جنبه های مثبت این طرح است.

فرماندار پلدشت در ادامه به تفاهم نامه ما بین جهادکشاورزی و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: در این تفاهم مواردی همچون راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک با توجه به استعداد منطقه، ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی، کشاورزی، کمک به بحث محرومیت زدایی از نقاط محروم و ارائه الگوهای فعالیتی حلقه های تربیتی صالحین در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات