خبرهای داغ:
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بر تلاش هر چه بیشتر در راستای خودکفایی به منظور رفع وابستگی به خارج از کشور تأکید کرد و گفت: رونق کشاورزی مهمترین تاثیر را در کسب استقلال دارد.
کد خبر: ۸۵۲۷۰۳۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از فعالان عرصه کشاورزی به عنوان سربازان گمنام امام زمان یاد کرد که در راستای تامین نیازهای مردم تلاش می کنند.

وی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر در این راستا به منظور رفع وابستگی به خارج از کشور، خاطرنشان کرد: کشاورزی مهمترین تاثیر را در کسب استقلال دارد.

آیت الله مهمان نواز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، یکی از مصداق های بارز موفقیت در این راستا را در داشتن کشاورزی موفق دانست و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی درمان همه دردهای ما خواهد بود که با تولید و فعالیت بیشتر محقق می شود.

وی خطاب به کشاورزان و تمامی تلاشگران این عرصه اظهار داشت: با تولید بهینه خود و داشتن اخلاص در عمل، مملکت را مستقل کرده تا دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نکنیم.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: بی شک بدون داشتن تولید موثر نمی توان در هیچ عرصه ای  موفق بود و اقتصاد را رو به جلو پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: اگر منتظر باشیم تا دیگران مواد مورد نیاز ما را تهیه کنند باید نوکر و تابع محض آنها باشیم.

آیت الله مهمان نواز، تقویت هر چه بیشتر این بخش به منظور رونق زندگی مردم را مورد تاکید ویژه قرار داد.

دکتر عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح 25 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان، اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را بالغ بر 104 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی وظیفه اصلی فعالان این عرصه را تامین امنیت غذایی مردم ذکر کرد و گفت: تمامی پتانسیل ها و قابلیت ها بیانگر وجود چنین توانی در کشور با وجود همه تغییرات اقلیمی و حوادث غیرمترقبه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها