استاد مدرسه علمیه صادقيه سمنان:

فعالیت‌های فرهنگی بستر تربیت مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است

استاد مدرسه علمیه صادقیه سمنان با تأکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی به لحاظ کمی و کیفی، گفت: جامعه امروز نیازمند تربیت مدیران دین مدار در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۷۰۳۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت‌الاسلام رضا خواجوی استاد مدرسه علمیه صادقیه سمنان در نشست توجیهی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج سمنان كه در حسينيه شهداي سپاه ناحيه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: حلقه‌های صالحین با تمام قدرت به فعالیت‌های مذهبی خود ادامه دهند تا تلاش‌های دشمنان و معاندان برای منحرف کردن جامعه اسلامی از مسیر خود ناکام بماند.

وی خاطر‌نشان کرد: سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین باید اطلاعات وسیعی در زمینه‌های مختلف اعم از دینی، مذهبی و مسائل روز دنیا داشته باشند؛ تا بتوانند سؤالات و ابهامات متربیان را در هر زمینه‌‌ای پاسخ دهند.

حجت الاسلام خواجوی با بیان اینکه سرگروه‌های نظام صالحین باید از هر جهت نمونه باشند تا الگوی شایسته‌ای برای متربیان باشند،‌ اظهار داشت: بزرگان دین، معرفت و اخلاق همواره با عمل به آموزه‌های اسلام سرآمد دوران خود بوده اند و الگوی شایسته‌ای نه تنها در زمان منحصر به حضور بلکه در بعد از حیاتشان نیز این الگوبرداری ادامه دارد؛ بنابراین سرگروه‌های صالحین نیز که کاری تربیتی را آغاز کرده‌اند باید چنین باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار