مسئول بسیج داشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان گفت: مسئولان اردوهای جهادی گرمسار، شناسایی مناطق محروم را به همت دو گروه جهادی شهید آوینی و شهید احمدی روشن آغاز کردند.
کد خبر: ۸۵۲۶۸۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
محمد تقی بابکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار با اشاره به آغاز عملیات شناسایی مناطق محروم توسط تیم های شناسایی و نیازسنجی بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان بیان کرد: خدمت به مردم مناطق محروم در ابتدا لازمه نیازسنجی و بررسی است تا بهترین خدمات به مردم این مناطق ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: دو گروه جهادی شهید آوینی و احمدی روشن بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار از 21 خردادماه به مدت هشت روز عازم روستاهای محروم در شهرستان های گرمسار، آرادان و شاهرود، پاکدشت و فیروزکوه شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه هر تیم و گروه جهادی متشکل از چهار نفر جهادگر است، عنوان کرد: پس از اتمام شناسایی مناطق محروم توسط این دو گروه جهادی اردوهای جهادی دانشگاه های گرمسار و آرادان آغاز می شود.

بابکی بیان داشت: این تیم ها با حضور در مناطق محروم با برگزاری جلساتی با مسئولان مربوطه، نسبت به شناسایی و نیاز مناطق و توان دانشجویان در محرومیت زدایی در مناطق محروم شناسایی شده اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: تیم های جهادی دانشگاه های گرمسار و آرادان در قالب اردوهای 10 تا 12 روزه با استعداد 650 نفر اعم از خواهر و برادران دانشجوی بسیجی در عرصه های فرهنگی، عمرانی، پزشکی و اقتصاد مقاومتی در مناطق و روستاهای محروم شهرستانهای گرمسار و آرادان در صورت نیاز و درخواست در سایر شهرستانهای استان و حتی خارج از استان آمادگی خدمت رسانی را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها