خبرهای داغ:
شاه امیریان
در بیانیه مجمع فصلی سال 1394 شورای بسیج شرق شهرستان شیراز مطرح شد:
انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او رهبر معظم انقلاب، امروز با اقتدار و صلابت در عرصه های بین المللی وجهانی می درخشد.
کد خبر: ۸۵۲۶۸۱۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بیانیه مجمع فصلی سال 1394 شورای بسیج شرق شهرستان شیراز ناحیه احمدابن موسی(ع) صادر گردید.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او رهبر معظم انقلاب، امروز با اقتدار و صلابت در عرصه های بین المللی وجهانی می درخشد. ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی و نبرد های نرم پس از آن، یک کشور قدرتمند است که تکیه گاه بزرگ و حیاتی مسلمین و آزادگان جهان است.

امروز استکبار جهانی و به سرکردگی آن آمریکای جنایتکار با بهانه قرار دادن پیشرفت های شگرف هسته ای و نیز توفیقات جمهوری اسلامی ایران در سایر رشته های علمی و تکنولوژی در صدد ضربه زدن و تضعیف ملت ایران است و نمی خواهد ایران اسلامی عزیز به سلامت و موفقیت از پیچ بزرگ تاریخ معاصر عبور کند.

از آنجایی که بسیج به فرموده مقام معظم رهبری نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است، آن هم آگاهی همراه با تحرک ، همراه با معنویت و همراه با اخلاص، لذا ما بسیجیان ناحیه احمدابن موسی(ع)شرق شیراز همگام با بسیجیان و ملت همیشه در صحنه و سرافراز ایران با تأسی به رهبر حکیم وفرزانه خود و با تأکید بر مواضع صریح مقامات عالی کشور در احقاق حقوق مشروع و عزتمندانه ملت ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای هرگونه توافق هسته ای را منوط به رعایت اصول زیر می دانیم:

1-تمامی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید بصورت یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق)شود و به هیچ شرطی موکول نگردد.


 2-دستاوردهای هسته ای و میزان غنی سازی باید درحد نیازهای واقعی کشور حفظ و تقویت شود.


3-هیچ محدودیتی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای وجود نداشته باشد.


4-نظارت ها و بازرسی ها در حد متعارف بین المللی باشد و هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی پذیرفته نشود.


5 -هیچگوننظارت بر مراکز نظامی و امنیتی و اعمال محدودیت برای نیروهای مسلح پذیرفته نیست.

6تعهدات مندرج در توافق هسته ای باید دوجانبه و همزمان بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم می توانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها