سردار نقدی در مجمع بسیج استان زنجان؛

فروش نفت خام و ریختن آن در شکم مردم شکوفایی اقتصادی نیست/ شکوفایی اقتصادی استفاده از صنایع و ظرفیت های کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فروش نفت خام و ریختن آن در شکم مردم شکوفایی اقتصادی نیست، بلکه استفاده از صنایع، امکانات کشور و به کارگیری آنها شکوفایی اقتصادی است.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مجمع بسیج استان زنجان با اشاره به برخی از فرقه‌های به وجود آمده اظهار کرد: یکی از آخرین فرقه‌های به وجود آمده تحریف امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) را همان کسانی که پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) را تحریف کردند، تحریف می‌کنند، بیان کرد: روش و دیدگاه امام خمینی (ره) مشخص است، اما برخی از افراد بنا به تفکرات خودشان این کار را می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با استناد به نظرات مقام معظم رهبری در زمینه وجه تمایز امام خمینی (ره) با دیگران افزود: وجه تمایز امام خمینی (ره) جهادی بودن ایشان بود.

وی با بیان اینکه جوهره بسیجی بودن نیز همین احساس مسئولیت برای تغییر وضعیت است، اضافه کرد: کسی که این حس را نداشته باشد، بسیجی نیست.

سردار نقدی ادامه داد: اگر جهادی عمل نکنیم، دست به تحریف امام خمینی (ره) خواهند زد، امامی که همواره بر کمک به مستضعفان و مقابله با آمریکا و اسرائیل تاکید داشتند و حالا بیان می‌شود که امام خمینی (ره) این سخنان را به مقتضیات زمان این سخنان را گفته اند که چنین نیست.

وی در ادامه با تاکید بر حل مسائل به صورت بومی و منطقه ای در حد توان بیان کرد: در همه زمینه‌ها باید اینگونه عمل کرد و خیلی از امور باید محله‌ای شکل بگیرد و انجام شود.

سردار نقدی لازمه پیشبرد امور را همفکری و همدلی عنوان کرد و گفت: از دیگر موضوعاتی که باید توجه شود، ترویج اندیشه‌های اسلامی در کشور است.

وی با تاکید بر شکوفایی اقتصادی اضافه کرد: فروش نفت خام و ریختن آن در شکم مردم شکوفایی اقتصادی نیست، استفاده از صنایع، امکانات کشور و به کارگیری آنها شکوفایی اقتصادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تاکید بر استفاده از نیروهای انسانی و ظرفیت های اقتصادی کشور اضافه کرد: باید از اقتصاد درون‌زا استفاده شده و از نیروهای انسانی و مواد اولیه درون کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به وجود یک میلیون فارغ التحصیل بیکار در کشور افزود: توجه به بحث نقدینگی نیز مهم است، الان 700 هزار ملیارد تومان نقدینگی در دست مردم است که اگر 10 درصد آن به تولید بیاید می‌شود، 20 میلیارد دلار سرمایه ایجاد می‌شود.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: در بحث مذاکرات باید پیرو مقام معظم رهبری باشیم و نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر از ایشان حرکت کنیم.

وی به بحث گزاره برگ ملی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این گزاره برگ باید فراگیر شود و همه از آن آگاه شوند، چرا که اینها همان موضوعاتی هستند که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند.

سردار نقدی در پایان جلسه به بحث فعالیت مجمع بسیج استان نیز تاکید داشت وگفت: از آنجا که این مجمع متشکل از افراد برجسته است، باید از ظرفیت آن برای حل مشکلات بیش از پیش استفاده کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات