خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي:

صيانت از حرمت خانواده در طرح پيوند آسماني

در راستاي ترويج فرهنگ زندگي اسلامي ايراني و دستگيري از زوجهاي بي بضاعت ستاد اهداي جهيزيه(پيوند آسماني) به همت بسيج جامعه زنان سپاه خوي راه اندازي شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۰۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در اولين جلسه هماهنگي ستاد اهداي جهيزيه ضمن بيان رواياتي از ائمه اطهار پيرامون زندگي راحت با ازدواج آسان و به دور از تجملات گفت: وظيفه ما اين است در مرحله اول جوانان و خانواده ها را به سمت زندگي اسلامي ايراني سوق دهيم و با بيان زندگي ائمه و بزرگان به همه القا كنيم كه زندگي راحت در سهل و آسان گرفتن ازدواج است.

خواهرپاسدار رقيه رزمجو با بیان این مطلب كه با تلاش عاشقانه و خداپسندانه مي توانيم در مسيرخيري قدم برداريم گفت: طرح پيوند آسماني و مشاركت در اين امر خداپسندانه قلب انسانهای دردمندی را روشن خواهد نمود.

وي افزود: وظيفه انساني حكم مي كند كه با تمام امکانات در خدمت این گونه برنامه های خیرخواهانه و انسان دوستانه باشيم .

رزمجو جزئيات مراحل جمع آوري و اهداي جهازيه را بيان و اظهار داشت: این یک عمل صالح است که جان انسان نیازمندی را سرشار می کند و برای تدارک کنندگان این گونه برنامه ها،اجرت معنوی و اخروی به همراه خواهد داشت .

وي تصريح كرد: نبايد فراموش كرد كه اين كمكهاي ما به خاطر رضايت خداوند است لذا نبايد با چشمداشت و فخرفروشي همراه باشد . ودر تمام مراحل نام زوج و زوجه محرمانه باشد و ضمن اهداي جهازيه با حضور والدين به مكان مورد نظر ارسال شود و از آرم سپاه و بسيج و خودروهاي سپاه استفاده نشود.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در ادامه تاكيد كرد در اين امر خداپسندانه بايد خدا را در نظر گرفت و حرمت خانواده را نشكنيم.

در ادامه هر كدام از فرماندهان حوزه ها و معاونتها نظرها و پيشنهادات خود را بيان كردند.

گفتني است حجم ابلاغي پيوند آسماني شهرستان خوي 16جهيزيه مي باشد.

ارسال نظرات