خبرهای داغ:

یادواره شهدا مرزبانی شهرستان ماکو برگزار شد

به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت شهدای هنگ مرزی ماکو، یادواره این شهیدان با حضور مسئولین شهرستان ماکو، خانواده ها و همرزمان این شهدا و اقشار مختلف مردم در محل شهادت این شهیدان در منطقه بورالان ماکو برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۹۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حاضران با گلباران و عطر افشانی محل شهادت این مرزبانان ضمن تجدید میثاق بر ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

شهیدان رسول علی نژاد و بایرام اسد پور هشت سال قبل (سال 1386)در درگیری با اشرار در منطقه بورالان شهرستان ماکو به فیض شهادت نایل آمده بودند.

سرهنگ عبدالعلی پور فرمانده هنگ مرزی ماکو در مراسم یادواره شهدای مرزبانی شهرستان ماکو گفت: به حول و قوه الهی و تحت توجهات امام زمان (عج) و تلاش شبانه روزی مرزبانان ماکو با استفاده از تجهیزات مختلف در مرزها که در اختیار داریم و تلاش شبانه روزی مرزبانان و تلاش جهادی که در این منطقه انجام میدهند الحمدولله هیچ گونه مشکل و موردی از لحاظ امنیتی در منطقه ما وجود نداردو اگر هم دشمن خیال سوئی داشته باشه و بخواهد امنیت ما را خدشه دار نماید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در منطقه ما نیروهای مرزبانی به شدت با انها برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار