خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی گرمسار گفت: یکی از مهمترین اهداف بسیج دانشجویی ارتقای بصیرت و آگاهی دانشجویان در جنگ نرم کنونی است.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۴۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
محمدتقی بابکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار به تشریح گزارش عملکرد بسیج دانشجویی ناحیه گرمسار پرداخت و با اشاره به سخنی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند«دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم این کشور هستند» اظهار داشت: اصلی ترین برنامه در سال جدید برای بسیج، جذب و سازماندهی و بکارگیری دانشجویان بسیجی شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

وی اقدامات بسیج داشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان را اعزام خادم الشهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برگزاری کرسی آزاداندیشی و نشست های بصیرتی در دانشگاه ها، سرکشی از خانواده های شهدای دانشجو، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح دانشگاه ها و تشکیل حلقه های صالحین در سطح پایگاه ها عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی گرمسار خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های تربیتی، معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی ویژه دانشجویان و معرفی دانشجویان برای شرکت در دوره طرح ولایت استانی و برنامه های فرهنگی و علمی از دیگر فعالیت های انجام شده در بسیج دانشجویی است.

بابکی یکی دیگر از اقدامات و برنامه های اولویت دار بسیج دانشجویی را طی روزها و ماه های آینده با توجه به آغاز تعطیلات دانشگاه ها، بکارگیری دانشجویان بسیجی در حوزه فعالیت اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان گرمسار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان جدیدالورود نیازمند آموزش های ویژه هستند بیان داشت: برای داشجویان ورودی مهرماه آموزش هایی با عنوان «بدو ورود یاران» جهت جذب در بسیج برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها